Skip to content
Life insurance

بیمه عمر زنان خانه دار پاسارگاد

فهرست مطالب

بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد پاسخی به نیاز واقعی زنان برای برخورداری از تامین مالی و پوشش‌های درمانی بوده و به‌جهت حفظ امنیت و آسایش زندگی این قشر مهم جامعه تعریف شده است؛ این حق مسلم زنان خانه‌دار است که برای ایجاد تضمین‌های بیشتر به‌جهت افزایش رفاه زندگی خویش، از شرایط مناسب بهره‌مند باشند؛ بدیهی است که زنان خانه‌دار عضوی از سازمان یا نهادی خاصی نبوده و به‌عنوان یک فرد شاغل تحت پوشش‌های بیمه‌ای رایج محیط کار قرار نمی‌گیرند، بدین منظور برخی از شرکت‌ها درصدد حمایت از اولین نهاد اجتماعی یعنی خانواده برآمده‌اند که یکی از این شرکت‌ها، شرکت خصوصی پاسارگاد است؛ شرکت بیمه پاسارگاد وابسته به بانک پاسارگاد بوده و بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد یکی از خدماتی است که شرکت نام‌برده ارائه می‌دهد.

بیمه‌شو در این مطلب قصد دارد ضمن ذکر معایب و مزایای بیمه عمر پاسارگاد د مطالب قبل، به زیر مجموعه‌ای از بیمه‌های عمر این شرکت و بهترین بیمه برای زنان خانه‌دار یعنی بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد بپردازد و شما را بیشتر با این خدما آشنا کند، پس اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

بیشتر درباره بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد بدانید

زنان خانه‌دار جزو گروه نیروهای مفید و پرتلاش در منزل قرار می‌گیرند اما در این شغل، نه از بازنشستگی، نه از مرخصی و نه حق و حقوق اضافه‌کاری خبری است، از سوی دیگر چطور می‌توان از این نیروی مقدس صحبت کرد و بیمه‎‌ای برای حمایت آنها درنظر نگرفت؛ بدین منظور شرکت‌های فعال در صنعت بیمه‌، بیمه‌نامه‌ای را به‌عنوان بیمه مستمری زنان خانه‌دار و تامین نیازهای این قشر از جامعه طراحی کردند و پس‌اندازی برای آینده آنان درنظر گرفتند که یکی از این شرکت‌ها، بیمه پاسارگاد است؛ همانطور در ابتدای مطلب نیز ذکر شد، بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد بهترین بیمه برای زنان خانه‌دار است که به‌پاس تشکر از این قشر زحمتکش که البته در عین حال مظلوم‌ترین و آسیب‌پذیرترین قشر جامعه نیز به‌شمار می‌آیند، تعریف شده است؛ با توجه به تورم و شرایط موجود اجتماع و به سبب اینکه تامین نیازهای مادی زنان خانه‌دار در آینده، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این افراد است، آنها در این طرح با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه، قادر خواهند بود ضمن سرمایه‌گذاری، از پوشش‌های این بیمه‌نامه نیز بهره‌مند گردند.

لازم به‌ذکر است که سرمایه‌گذاری در بیمه عمر زنان خانه‌دار از طریق جمع کردن بخش کوچکی از هزینه‌های خرید و اداره امور منزل و یا مقداری از بودجه مربوط به هزینه‌های غیرضروری ماه، امکان‌پذیر است که از آن می‌توانید به هنگام بروز حوادث غیرمترقبه، فوت اعضای یا سرپرست خانواده و یا ابتلا به بیماری بهره‌مند شوید. این سرمایه‌گذاری، تنها با دو هزارتومان، به‌صورت روزانه، امکان‌پذیر بوده و علاوه بر یک مستمری همیشگی و کافی، در پایان دوره دویست و شصت و دو میلیون سرمایه را در اختیار بیمه‌گذار قرار خواهد داد.

پوشش‌های بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد

  1. بیمه زنان خانه‌دار پاسارگاد در صورت ابتلای بیمه‌شده به پنج نوع بیماری خاص، وی را تا سقف صد و بیست و پنج میلیون تومان پوشش می‌دهد و کمک هزینه درمان دریافت می‌کند که امراض خاص ذکر شده به شرح ذیل است:
  • سکته قلبی
  • سکته مغزی
  • جراحی عروق قلب
  • انواع سرطان
  • پیوند اعضای اصلی بدن
  1. این بیمه‌نامه نقص عضو و از کارافتادگی براثر حادثه را نیز پوشش می‌دهد.
  2. بیمه نامه مربوط به زنان خانه‌دار بیمه پاسارگاد هزینه‌های درمانی، پزشکی، بستری در بیمارستان و اعمال عمل‌های جراحی ناشی از حادثه یا سانحه را پوشش می‌دهد.
  3. این بیمه‌نامه پرداخت غرامت فوت طبیعی را تا سقف دویست و پنجاه میلیون تومان و فوت بیمه‌شده در اثر حادثه را تا سقف پانصد میلیون تومان پوشش می‌دهد و این مبالغ را به اعضای خانواده و ذینفعان پرداخت می‌کند.
  4. این بیمه‌نامه ضمن تمام پوشش‌های ذکر شده، پوشش بیمه آتش‌سوزی منزل مسکونی بیمه‌شده را در طرحی جدید ارائه می‌دهد.

مزایای بیمه‌نامه زنان خانه‌دار بیمه پاسارگاد

  • شخص سرمایه‌گذار می‌تواند بازه مبلغی کاملاً منعطفی چون دویست میلیون ریال الی سه میلیون سیصد و سی و چهار هزار ريال را در ماه تحت عنوان سپرده، پس‌انداز نماید.
  • این سرمایه‌گذاری دارای سود تضمینی یا قطعی بوده و توسط سرمایه‌گذاری بیمه پاسارگاد در پروژه‌های مختلف شکا می‌گیرد بنابراین سود مذکور در پایان هر سال به حساب شما واریز خواهد شد.
  • بعد از اخذ قرارداد از بیمه پاسارگاد و پرداخت حق بیمه به این نهاد، تا مدت شش ماه، می‌توانید بدون نیاز به ضامن و وثیقه از بیمه پاسارگاد وام دریافت کنید.

تعیین میزان حق بیمه پرداختی در بیمه زنان خانه‌دار پاسارگاد

تعیین میزان حق بیمه پرداختی در بیمه‌ زنان خانه‌دار پاسارگاد کاملاً منعطف و اختیاری است، بدین صورت‌ که فرد بیمه‌گذار می‌تواند این پرداختی را به‌صورت سالانه و یا ماهیانه به‌شکل اقساط شش ماهه و سه ماهه انجام دهد و خود را بیمه کند ضمن‌اینکه از پوشش‌های این بیمه‌نامه بهره‌مند شود.

به‌طور مثال اگر فرد بیمه‌گذار تنها روزی هزار تومان و ماهیانه مبلغ سی هزار تومان تحت عنوان حق بیمه خویش کنار بگذارد، پس از گذشت سی سال سرمایه وی به مبلغ صد و بیست و دو میلیون تومان افزایش می‌یابد.