خرید بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

"*" indicates required fields

مرحله 1 از 2

مشخصات بیمه‌نامه ثالث موتور سیکلت

تصور کنید شما در هنگام رانندگی با اتومبیل و یا موتور سیکلت به شخص یا اشخاصی خسارت وارد کنید، و در آن حادثه مقصر شناخته شوید، طبق قانون شما مسئول جبران این خسارت به زیان‌دیدگان هستید. بنابراین نیاز به بیمه‌ای دارید تا در هنگام بروز این حوادث در جبران خسارت پشتوانه شما باشد. ممکن است این خسارت مالی و یا جانی باشد.بر اساس قانون مالک خودرو یا کسی که خودرو در اختیار اوست باید اقدام به تهیه بیمه شخص ثالث نماید. (در این صورت، این شخص بیمه‌گذار نامیده می‌شود.)

بله؛ در صورتی که تقاضای بیمه‌گذار قبل از تاریخ انتقال بیمه‌نامه باشد، امکان انتقال تخفیف‌ها به خودرو جدید با همان تعداد سیلندر که متعلق به خودش و یا متعلق به همسر، والدین و یا فرزندانش باشد، وجود دارد.

در صورت دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث، علاوه بر عواقب مالی، مشکلات دیگری نیز وجود خواهد داشت که موجب صرف زمان زیادی می‌شود. از عواقب نداشتن بیمه شخص ثالث می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جریمه توسط پلیس : در صورت شناسایی خودروی فاقد بیمه شخص ثالث توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، خودرو متوقف شده و به پارکینگ منتقل می‌شود. در این حالت شخص خاطی باید بیمه‌نامه شخص ثالث دارای اعتبار تهیه کند و باید علاوه بر حق‌بیمه جدید، حق‌بیمه روزهایی را هم که وسیله نقلیه او بیمه نداشته (تا حداکثر یک سال) را بپردازد، و همچنین علاوه بر پرداخت جریمه دیرکرد، هزینه پارکینگ را نیز بپردازد.

پرداخت خسارت مالی و جانی : در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث در حوادث، اگر مالک خودرو مقصر باشد، هیچ شرکت بیمه‌ای خسارت را پرداخت نمی‌کند، باید کلیه هزینه‌ها را شخصاً بپردازد. طبق قوانین جدید بیمه شخص ثالث، در شرایطی که راننده مقصر بیمه شخص ثالث نداشته باشد و در صورت بروز حوادث منجر به فوت یا خسارات بدنی دیگر، جبران این گونه خسارت‌ها به عهده صندوق تامین خسارت‌های بدنی است؛ و پرداخت دیه را برای راننده مقصر حادثه به صورت قسطی خواهد بود. این قانون برای حمایت از اشخاص ثالث زیان‌دیده است.

خرید و فروش خودرو : امکان خرید و فروش خودرویی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث نیست وجود ندارد.

نرخ حق‌بیمه حوادث راننده در آیین ‌نامه ابلاغ شده به شرکت‌های بیمه (بر اساس دیه در ماه عادی)، تعیین شده است؛ حداکثر حق‌بیمه پوشش حوادث راننده در هر سال هنگام صدور بیمه‌نامه شخص ثالث در بیمه‌نامه درج و به حق‌بیمه اضافه می‌شود. این حق‌بیمه با توجه به نوع کاربری تغییر میابد:

  • گروه سواری: 1.890.000 ریال
  • گروه بارکش: 3.240.000 ریال
  • گروه موتور سیکلت : 999.000 ریال

داشتن بیمه‌نامه شخص ثالث برای همه وسایل نقلیه موتوری (موتور سیلکت و انواع خودرو) اجباری است؛ حرکت وسایل نقلیه موتوری بدون داشتن بیمه‌نامه شخص ثالث ممنوع است. مأموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه را متوقف و راننده متخلف را ملزم به پرداخت جریمه می‌کنند.

منظور از شخص ثالث، هر شخصی است که به سبب حوادث وسایل نقلیه موتوری دچار زیان‌های بدنی و مالی شود به استثنای راننده مسبب حادثه. شرکت بیمه، هنگام صدور بیمه‌نامه شخص ثالث، با دریافت حق‌بیمه حوادث راننده، خود راننده را هم تا حد دیه ماه حرام تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌دهد؛ بیمه حوادث راننده مسئولیت جبران خسارت‌های فوت و نقص عضو راننده مقصر را به عهده دارد و همچنین شامل پرداخت هزینه‌‌های درمان راننده است

بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

پیش از بررسی بیمه شخص ثالث موتور سیکلت، بهتر است بدانیم که موتورسواری در عین هیجان، خطرات فراوانی به دنبال دارد که لازم است قبل از هر چیز تمهیدات لازم برای آن خطرات را در نظر گرفت.

همه‌ی موتورسواران باید بدانند که بیمه شخص ثالث موتور سیکلت اجباری است و به محض خرید آن باید در نظر گرفته شود. به دلیل آمار بالای مرگ‌ومیر، نقص‌ عضو و آسیب‌های جسمانی ناشی از حوادث و تصادفات موتورسواری، این قانون تصویب شده است و جدی گرفته می‌شود.

بیمه شخص ثالث موتور سیکلت بیمه ای است که مالک یا راننده موتور سیکلت را در برابر خسارات و ضررهایی مالی و جانی، تحت پوشش قرار می‌دهد.

این نوع بیمه معمولا شامل پوشش برای خسارت‌های ناشی از تصادفاتی است که شما می‌توانید به دیگران، خودروها یا وسایل دیگر با موتورسیکلت خود وارد کنید. در کل این نوع بیمه شامل هزینه‌های پزشکی، خسارت به خودروها و وسایل دیگر و هزینه‌های قانونی ممکن است.

بیمه شخص ثالث موتور سیکلت که از اصلی‌ترین بیمه‌های مربوط به موتورسیکلت است، برای هر موتورسیکلتی الزامی است. این بیمه جهت حفاظت از شخص و اموال شخص ثالث از طریق خسارت‌های ایجادشده توسط تصادفات جاده‌ای ارائه می‌شود.

بیمه شخص ثالث موتور سیکلت هم به‌صورت آنلاین و هم از راه وبسایت‌های بیمه‌ای قابل خرید است. با توجه به نوع و مدل موتور سیکلت خود و همچنین تاریخ تولد و سوابق رانندگی راننده، قیمت هر بیمه متفاوت خواهد بود.

انواع بیمه موتور سیکلت کدام است؟

شرکت‌های بیمه‌گر دو مدل بیمه را برای رانندگان موتورسیکلت‌ها ارائه می‌دهند: بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

توجه داشته باشید که تنها داشتن بیمه شخص ثالث موتور سیکلت کفایت نمی‌کند و برای دریافت خسارت از شرکت بیمه‌گر، راننده‌ی موتور سیکلت باید گواهینامه‌ی مخصوص این وسیله نقلیه را دارا باشد و در غیر این‌صورت  علاوه بر این‌که پوشش بیمه‌ای به او تعلق نمی‌گیرد، حدودا دو ماه حبس تعزیری یا پرداخت جزای نقدی هم در پی خواهد بود. لازم است بدانید که نداشتن بیمه شخص ثالث موتور سیکلت جریمه‌ی روزانه دارد.

خرید بیمه بدنه موتور سیکلت

بیمه بدنه موتور سیکلت چیست؟

بیمه بدنه موتور سیکلت نسبت به بیمه شخص ثالث موتور سیکلت با استقبال کمتری مواجه است زیرا این نوع بیمه همه ی ریسک ‎های تحت پوشش بیمه بدنه را تحت پوشش قرار نمی‌دهد و پوشش‌های آن شامل موارد زیر است:

  • آتش‌سوزی موتور سیکلت
  • خوردن صاعقه به موتور سیکلت
  • انفجار موتور سیکلت
  • تصادف و برخورد کردن موتور سیکلت با هر جسم متحرک یا ثابتی که درنهایت باعث رسیدن خسارت به موتور سیکلت خواهد شد.

بیمه شخص ثالث موتور سیکلت چیست؟

ماهیت بیمه شخص ثالث موتور سیکلت شبیه به بیمه شخص ثالث خودرو است. اما بیمه شخص ثالث موتور سیکلت چه ریسک‌هایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

پوشش‌های بیمه شخص ثالث موتور سیکلت کدام است؟ 

پوشش‌های بیمه شخص ثالث موتور سیکلت:

  • برخورد و تصادف با جسم ثابت یا متحرک
  • خسارتی که از جانب بار موتور سیکلت به اشخاص ثالث وارد می‌شود
  •  خسارت مالی به اشخاص ثالث: شرکت بیمه‌گر خسارت مالی واردشده به شخص ثالث غیر از راننده‌ی مقصر را مطابق با پوشش‌های بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث موتور سیکلت که قبلا تنظیم شده است می‎پردازد.
  •  خسارت‌های جانی اشخاص ثالث: شرکت بیمه‌گر خسارات جانی ازجمله فوت و نقص عضو ایجادشده به شخص ثالث را طبق توافقی که پیش‌تر در بیمه‌نامه ‌شخص ثالث قید شده است می‌پردازد.
  • خسارت جانی راننده: اگر برای راننده‌ی موتور سیکلت طی حادثه‌ی پیش‌آمده خسارت جانی اتفاق بیفتد، بیمه شخص ثالث موتور سیکلت به او غرامت پرداخت خواهد کرد.

حوادثی که تحت پوشش بیمه‌نامه شخص ثالث موتور سیکلت قرار نمی‌گیرد:

  •  خسارت واردشده به بار یا محموله‌ای که توسط موتور سیکلت بیمه‌شده حمل می‌شده است
  •  خساراتی که به موتورسیکلت راننده‌ی مقصر وارد شده است
  •  خسارت‌های وارد شده توسط اشعه رادیواکتیو و تشعشعات هسته‌ای به موتور سیکلت
  •  جرایمی که از محکومیت قضایی یا اجرایی ناشی می‌شود

بیمه موتور سیکلت بدون گواهینامه به چه صورت است؟

با توجه به قوانین بیمه مرکزی برای بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها، اگر راننده‌ی موتورسیکلتی که مقصر بوده و باعث تصادف شده است گواهی‌نامه نداشته باشد، بیمه‌گر خسارت شخص زیان‌دیده را بی قید و شرط پرداخت می‌کند ولی استرداد مبلغ خسارت به بیمه‌گر توسط راننده‌ی مقصر اجباری است و در شرایطی که حادثه یا تصادف منجر به بروز خسارت جانی و پرداخت دیه شود، پرداخت دیه از جانب بیمه‌گر غیرممکن است به دلیل این‌که برحسب ماده 3 قانون بیمه موتور سیکلت‌ها، شرط پرداخت دیه به راننده‌ی مقصر، داشتن گواهینامه متناسب با وسیله‌ی نقلیه است.

استعلام بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

اگر قصد خرید بیمه شخص ثالث موتور سیکلت را دارید، قبل از خرید بیمه‌نامه به استعلام قیمت آن در شرکت‌های مختلف بیمه نیاز پیدا خواهید کرد.
در حال حاضر برای مقایسه و استعلام قیمت بیمه شخص ثالث روش ساده‌ای پیش روی شماست و دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری به نمایندگی‌ها یا شعب شرکت‌های بیمه مراجعه کنید. در روش حضوری استعلام بیمه شخص ثالث موتور سیکلت یا خودرو، باید ساعت‌ها زمان صرف کنید تا بتوانید نرخ و اطلاعات بیمه شخص ثالث را در شرکت‌های مختلف بیمه جمع‌آوری کنید.
اما در روش اینترنتی می‌توانید با چند کلیک و در عرض چند دقیقه به استعلام دقیق بیمه شخص ثالث موتور سیکلت خود دست پیدا کنید. به این صورت که با ورود به سایت بیمه شو و ثبت اطلاعات موتور سیکلت خود، قیمت بیمه شخص ثالث آن را در شرکت‌های مختلف بیمه استعلام گرفته و پس از بررسی دقیق حق بیمه‌ها، پوشش‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود، بیمه شخص ثالث را خریداری کنید.

هزینه بیمه موتور سیکلت به چه عواملی وابسته است؟

 عوامل متفاوتی در هزینه بیمه شخص ثالث موتور سیکلت اثر دارد از جمله:

نوع موتور سیکلت

موتور سیکلت در سه گروه تقسیم‌بندی می‌شود:

  •  بیمه موتور سیکلت برقی
  •  بیمه موتور سیکلت سه‌چرخ
  •  بیمه موتور سیکلت دوچرخ

اکثر موتور سیکلت‌ها دوچرخ است اما هزینه‌ی بیمه موتورسیکلت‌های سه چرخ نسبت به دوچرخ بیشتر خواهد بود.

سال تولید موتور سیکلت

اصلی‌ترین عامل در تعیین هزینه بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ، سال تولید آن محسوب می‌شود. هرچه موتور سیکلت جدیدتر باشد، ریسک آن کم‌تر است و قیمت بیمه موتور سیکلت به همان نسبت پایین می‌آید.

تعداد سیلندر

موتور سیکلت از نظر تعداد سیلندر در چند دسته‌ی یک سیلندر، دو سیلندر، سه سیلندر و بیشتر قرار می‌گیرد. هرچه تعداد سیلندر در موتور سیکلت بیشتر باشد، قدرت آن بالاتر می‌رود و میزان ریسک و قیمت بیمه شخص ثالث نیز افزایش می‌یابد.

نوع موتور سیکلت

موتور سیکلت‌های برقی و دنده‌ای هرکدام نرخ بیمه‌ای متفاوتی دارند. هرچه قدرت موتور سیکلت بالاتر برود و سایز آن بزرگ‌تر باشد، نرخ بیمه شخص ثالث موتور سیکلت افزایش خواهد یافت. دو عامل که پیش‌تر ذکر شد، مشخص‌کننده مبلغ حق بیمه پایه‌ی موتورسیکلت حساب می‌شود.

هزینه پوشش مالی انتخاب‌شده

هرچه پوشش مالی بیشتری انتخاب شود که گاهی این پوشش به سقف هزینه‌های مالی مربوطه می‌رسد، قیمت حق بیمه شخص ثالث موتور بالاتر خواهد رفت.

تخفیف عدم خسارت بیمه موتور سیکلت

 به موتورسوارانی که از خسارت‌های بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث خودشان در سال‌های پیش استفاده نکرده باشند، تخفیف‌هایی تعلق می‌گیرد. سقف تخفیف عدم خسارت به میزان 70 درصد تعریف شده است.

جریمه دیرکرد بیمه

یکی از عواملی که غیرمستقیم بر قیمت بیمه شخص ثالث موتور سیکلت اثرگذار است، جریمه‌ای است که در صورت دیرکرد بیمه کردن موتور سیکلت بعد از سررسید بیمه شخص ثالث به آن تعلق می‌گیرد.

چه مدارکی برای خرید بیمه موتور  سیکلت لازم است؟

برای خرید بیمه ‌شخص ثالث موتور سیکلت به بیمه‌نامه‌ی قبلی موتور و کارت موتور سیکلت نیاز دارید.

شرایط انتقال بیمه شخص ثالث موتور سیکلت چیست؟

در هنگام فروش موتور سیکلت، بیمه شخص ثالث هم مانند سند موتور سیکلت به مالک جدید آن واگذار خواهد شد. صاحب پیشین موتور با مراجعه به شرکت بیمه‌گر، مالکیت بیمه‌نامه‌ی ذکرشده را به نام صاحب جدید تغییر می‌دهد. همچنین امکان این‌که تخفیف‌های بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث موتور خود را حفظ کنید و تنها بیمه‌نامه را به مالک جدید انتقال دهید وجود دارد. در این شرایط امکان استفاده از تخفیف‌های بیمه‌ای برای بیمه‌گذار بین 6 تا 12 ماه ممکن است. در مدت زمان قید شده، با خرید موتور سیکلت جدید، همچنان می‌توانید تخفیف‌ها را در بیمه‌نامه‌ی موتور سیکلت فعلی خود در نظر بگیرید.

بهترین بیمه شخص ثالث موتور سیکلت کدام است؟

برای انتخاب بهترین بیمه موتور سیکلت معیار افراد با یکدیگر کاملا  متفاوت است. ممکن است یک فرد در جستجوی بیمه‌نامه با قیمت مناسب و دیگری به دنبال بیمه‌نامه با پوشش‌های کامل‌تر باشد. توصیه به خریداران بیمه شخص ثالث موتور سیکلت این است که برای انتخاب و خرید بهترین بیمه شخص ثالث موتور سیکلت ، به مواردی مانند رضایتمندی مشتریان قبلی، تعداد شعب فعال، میزان پوشش‌های بیمه، سقف تعهدات مالی، شیوه‌ی پرداخت خسارت و مواردی از این دست درباره‌ی شرکت‌های بیمه‌گر توجه کنند.

آیا انتخاب ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت صحیح است؟

پیشنهاد این است که هرگز ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت را تهیه نکنید. غالبا شرکت بیمه‌گر با توجه به حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنید، شما را در پرداخت خسارات وارده‌ی بعدی حمایت خواهد کرد. در این شرایط مسلم است با پرداخت حق بیمه‌ی کم، بیمه‌گر هم مبلغ کم‌تری از خسارات واردشده را تقبل می‌کند و مابقی خسارت برعهده‌ی خود شخص خواهد بود. اگر در هنگام خرید بیمه شخص ثالث پوشش‌های کامل را در نظر بگیرید، هرگز پشیمان نخواهید شد.

بیمه شخص ثالث موتور چقدر اعتبار دارد؟

عقد قرارداد بیمه به صورت یک‌ساله است اما بنا بر قوانین هر شرکت بیمه، ممکن است امکان خرید بیمه‌های چندماهه بسته به شرایط متفاوت وجود داشته باشد.

برای دریافت خسارت موتور سیکلت چه مدارکی نیاز دارید؟

اصل و کپی مدارک شناسایی، گواهینامه، بیمه‌نامه شخص ثالث، فاکتور رسمی هزینه‌ها و قطعات لازم و تاییدیه‌ی کارشناس برای دریافت خسارت موتور سیکلت مورد نیاز است.

در صورت نداشتن یا دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث موتور سیکلت چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر بعد از بروز حوادث یا تصادفات بیمه‌نامه معینی برای ارائه به پلیس راهنمایی و رانندگی نداشته باشید، وسیله نقلیه‌ی شما به پارکینگ انتقال خواهد یافت و برای ترخیص شدن موتور سیکلت نیاز به پرداخت هزینه‌هایی چون جریمه‌ی دیرکرد، هزینه‌ی پارکینگ و بیمه‌نامه خواهد بود.

آیا موتور گازی نیاز به بیمه شخص ثالث دارد؟

بله بیمه شخص ثالث برای هر موتور سیکلت حتی موتور سیکلت گازی نیز الزامی است و در غیر این‌صورت عواقب جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

خرید بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

بهترین بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

همانطور که می دانیم قیمت بیمه شخص ثالث موتور سیکلت در شرکت‌های مختلف بیمه تفاوت چندانی ندارد اما قیمت این بیمه نباید تنها معیار شما برای خرید بیمه ثالث موتور شما باشد و اگر به دنبال بهترین بیمه شخص ثالث موتور هستید باید به عوامل بسیاری در انتخاب آن توجه کنید. عوامل مختلفی مثل میزان پوشش مالی ارائه شده، توانگری مالی شرکت بیمه، کیفیت پرداخت خسارت، تعداد شعب پرداخت خسارت، سهم از بازار و…
برای انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث موتور سیکلت نیاز دارید اطلاعات، شرایط و نرخ‌های تمام شرکت‌های بیمه را در کنار یکدیگر ببینید و بر اساس نیازها و اولویت‌های خود آن‌ها را مقایسه کنید. مرکز مشاوره و انتخاب بیمه شو (آرامین) به شما کمک می‌کند با چند مرحله ساده و وارد کردن مشخصات خودروی خود، بدون هیچ زحمتی نرخ و شرایط برترین شرکت های بیمه را در کنار هم ببینید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نحوه خرید بیمه شخص ثالث موتور سیکلت چگونه است؟

همواره برای مشاوره و خرید هر نوع بیمه نظیر بیمه شخص ثالث برای موتورسیکلت، دو گزینه پیش روی شما است: خرید حضوری یا خرید آنلاین  از سامانه‌های معتبر فروش اینترنتی بیمه.

 با توجه به شرایط هر شخص و مشکلاتی اعم از موارد مربوط به سلامتی و کمبود وقت، آسان بودن خرید آنلاین و خدمات مشاوره و پس از فروش عالی از سمت سامانه‌های اینترنتی فروش بیمه، گزینه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث موتور سیکلت بهتر و منطقی‌تر است.

در پلتفرم‌های آنلاین مانند بیمه شو ، شما می‌توانید اطلاعات چندین سامانه‌ی مختلف برای خرید بیمه شخص ثالث را بررسی و مقایسه کنید و بعد از گرفتن مشاوره از کارشناسان فروش، با آگاهی کامل بهترین پوشش متناسب با شرایط خود را انتخاب و آن را خریداری کنید. همچنین در سامانه‌های خرید آنلاین بیمه، علاوه‌بر بیمه شخص ثالث موتور سیکلت، می‌توانید درباره‌ی انواع مختلف دیگر بیمه شامل بیمه بدنه موتور سیکلت، بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه تکمیلی درمان و … نیز اطلاعات مفیدی به دست آورید و در صورت نیاز آن‌ها را خریداری کنید.

بیمه شو با دارا بودن کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص، آماده‌ی ارائه‌ی هرگونه مشاوره و مقایسه به متقاضیان است و خدمات خود را کاملا به‌صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان به مراجعان ارائه می‌کند. کافی است وارد وبسایت بیمه شو شوید یا با کارشناسان تماس برقرار کنید.

شرکت‌هایی که به شکل گروهی بیمه ارائه می‌دهند، در نوع خدمات ارائه‌شده تفاوت دارند. توجه داشته باشید که هرچه شرکت بیمه‌گر مورد نظر شما با بیمه‌های‌ بیشتری طرف قرارداد باشد، مطمئنا شما به عنوان بیمه‌شونده حق انتخاب بیشتری دارید و در نتیجه بهترین نوع بیمه را  انتخاب و خریداری می‌‌کنید.

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث موتور سیکلت نسبت به خرید حضوری آن مزایای مختلفی دارد؛ از جمله: امکان مقایسه کامل و دقیق اطلاعات شرکت‌های بیمه قبل از خرید، قدرت انتخاب بالا در میان بیمه‌های مختلف، سرعت در مراحل خرید بیمه، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امکان دریافت مشاوره تخصصی در تمام مراحل خرید بیمه و …
در مجموع می‌توان گفت که خرید اینترنتی انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث موتور، تجربه خریدی ساده، مطمئن و آگاهانه را برای شما به همراه خواهد داشت.

نحوه خرید بیمه شخص ثالث موتور سیکلت از وب سایت بیمه شو

برای خرید بیمه شخص ثالث موتور از سایت بیمه شو ۴ مرحله پیش رو دارید:

  • مشخصات موتور سیکلت خود را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید.
  • در مرحله بعد می توانید نرخ و شرایط بیمه شخص ثالث موتور سیکلت خود را در برترین شرکت‌های بیمه کشور مشاهده و با هم مقایسه کنید و بر اساس نیازها و اولویت‌های خود یکی از بیمه‌ها را انتخاب کنید.
  • در مرحله نهایی می‌توانید هزینه بیمه‌نامه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • بیمه‌نامه شما در کمترین زمان ممکن صادر شده و به صورت رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

جمع‌بندی

سالانه افراد زیادی در پی حوادث و تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و یا دچار نقص عضو و آسیب‌های جبران‌ناپذیر می‌شوند. موتورسواران به دلیل نداشتن بدنه‌ی مستحکم در اطراف خود، آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به حوادث دارند، به همین علت ملاحظات جانی برای این دسته افراد اهمیت بالاتری دارد. خرید بیمه شخص ثالث  موتور سیکلت از موضوعاتی است که تمامی دارندگان موتور سیکلت باید نسبت به انجام آن در اولین فرصت اقدام کنند. راکبان موتور سیکلت با انتخاب و خرید بهترین بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث می‌توانند آسودگی خاطر داشته باشند؛ چه برای خود و چه عابران، تا در صورت بروز هرگونه سانحه، هزینه‌های پیش‌آمده به‌خوبی پرداخت شود.