×  
بیمه-تحصیل-فرزندان

بیمه تحصیل فرزندان ملت؛ راهکاری مطمئن برای تامین هزینه مدرسه و دانشگاه

یکی از دغدغه‌های مهم پدر و مادرهای جوان، تامین هزینه‌ی تحصیل فرزندان‌شان است. نه‌ فقط برای پرداخت شهریه‌ی دانشگاه و مدرسه؛ بلکه برای تهیه‌ی کتاب‌ و لوازم‌التحریر، شرکت در کلاس‌های آموزشی و حتی تامین هزینه‌ی رفت‌وآمد باید از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرد. در حالی‌که هر پدر و مادری دوست دارد تا بهترین شرایط و امکانات را برای تحصیل فرزندش فراهم کند؛ هزینه‌های مربوط به ثبت‌نام در مدرسه و دانشگاه سرسام‌آور است و بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند چنین بودجه‌ای را به تحصیل فرزندشان اختصاص دهند.

اگر با بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری آشنا باشید، به‌خوبی می‌دانید که از محل سرمایه‌ی عمر این بیمه‌نامه می‌توانیم بسیاری از هزینه‌های زندگی را پوشش دهیم. به ‌همین‌ خاطر، شرکت‌های بیمه نیز دست به ابتکار عمل می‌زنند و با معرفی طرح‌های مختلف عمر و سرمایه‌گذاری، به بیمه‌گذاران‌شان نوید آینده‌ای بهتر را می‌دهند.

یکی از طرح‌های این بیمه‌نامه، بیمه تحصیل فرزندان ملت است که با هدف تامین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان طراحی شده است. تا انتهای این مطلب با ما و بلاگ بیمه‌شو همراه باشید تا بیشتر با بیمه تحصیل فرزندان ملت و پوشش‌های آن آشنا شوید.

معرفی شرکت بیمه ملت

شرکت بیمه ملت با کسب مجوز بیمه مرکزی در سال ۱۳۸۲ و با سرمایه‌ی اولیه‌ی دویست میلیارد ریال فعالیتش را در بازار بیمه‌ی ایران آغاز کرده است. البته نباید این شرکت را با «شرکت بیمه ما» که بانک ملت از سهامداران اصلی آن است، اشتباه گرفت.

از مزیت‌های رقابتی شرکتی بیمه ملت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن بالاترین سطح توانگری مالی در بین شرکت‌های بیمه برای چندین سال پیاپی
  • برخورداری از شبکه فروش گسترده
  • فعالیت در زمینه‌ی بیمه‌های اتکایی
  • حضور در بازار اول بورس اوراق بهادار تهران
  • ارائه‌ی خدمات کامل غیرحضوری از طریق سایت، تلفن و اپلیکیشن بیمه ملت

با بیمه تحصیل فرزندان ملت بیشتر آشنا شوید

بیمه-تحصیل-ملت

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، بیمه تحصیل فرزندان ملت یک راهکار بیمه‌ای مطمئن و کارآمد برای تامین هزینه‌های تحصیلی فرزندانِ بیمه‌گذار ا‌ست. این بیمه‌نامه شرایطی را برای سرپرست خانواده فراهم می‌کند تا با پرداخت حق‌بیمه‌ای منعطف و متناسب با سطح درآمدش، به مرور زمان به یک پس‌انداز بیمه‌ای قابل‌توجه برای پرداخت هزینه‌ی تحصیل فرزندش دسترسی داشته باشد.

البته درکنار برخورداری از سرمایه‌ی عمر برای تامین هزینه‌های مدرسه و دانشگاه، بیمه‌گذار از پوشش‌های بیمه‌ای دیگری نیز بهره‌مند خواهد بود. در واقع، این پوشش‌ها از مزیت‌های مهم بیمه تحصیل فرزندان ملت به‌حساب می‌آیند که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.

پوشش های بیمه تحصیل فرزندان ملت

  • برخورداری فرد بیمه‌شده از پوشش‌ فوت براثر حادثه و همچنین پوشش فوت به‌هرعلتی
  • ارائه‌ی پوشش بیماری‌های خاص درصورت درگیری بیمه‌شده با عارضه و بیماری‌هایی مانند سرطان، سکته‌ی قلبی، سکته‌ی مغزی، جراحی قلب باز (عروق کرونر) و پیوند اعضای اصلی بدن
  • معافیت از پرداخت حق‌بیمه درصورت ازکارافتادگی دائم و کامل بیمه‌گذار به علت حادثه یا بیماری
  • پرداخت سرمایه‌ی تحصیل (همان سرمایه‌ی عمر) حتی درصورت فوت بیمه‌گذار و عدم پرداخت کامل قسط‌های حق‌بیمه توسط بیمه‌گذار
  • پوشش اضافی حادثه درصورت فوت سرپرست خانواده به‌علت حادثه
  • امکان پرداخت حق‌بیمه‌ی سالانه در قالب قسط‌های ماهانه، دو ماهه، سه ماهه و شش ماهه.
  • امکان برخورداری از طرح‌های مختلف بیمه درمان تکمیلی انفرادی با درنظر گرفتن اندوخته‌ی عمر بیمه‌گذار

خرید بیمه تحصیل فرزندان ملت چه مزایایی دارد؟

خرید-بیمه-تحصیل-فرزندان

بیمه تحصیل فرزندان، مقدمه‌ای‌ست برای تحقق یک رویای بزرگ؛ رویایی که با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در بهترین کلاس‌های درسی و آموزشی، یک‌قدم بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود. در ادامه، مهم‌ترین مزیت‌های بیمه تحصیل فرزندان ملت را با هم بررسی می‌کنیم.

  • پرداخت سود سالیانه حاصل از سرمایه‌گذاری. این نرخ برابر با شانزده درصد برای دو سال نخست، سیزده درصد برای سال‌های سوم و چهارم و ده درصد از سال پنجم به بعد خواهد بود.
  • پرداخت سود حاصل از سرمایه‌گذاری به‌شکل مشارکت درمنافع
  • پرداخت سود تضمینی
  • ارائه‌ی پوشش‌های کامل بیمه‌ای مانند پوشش تکمیلی حادثه، پوشش بیماری‌های خاص و پوشش معافیت از پرداخت حق‌بیمه درصورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه‌گذار
  • امکان دریافت وام از محل اندوخته‌ی بیمه‌نامه بعد از گذشت دو سال از شروع اعتبار بیمه‌نامه و پرداخت کامل قسط‌ها بدون نیاز به معرفی ضامن و ارائه‌ی وثیقه
  • صدور کارت اعتباری بیمه ملت مطابق با آیین و مقررات شرکت بیمه ملت به‌منظور خرید بیمه اقساطی
  • برخورداری از معافیت مالیاتی (مالیات بر ارث و درآمد) با توجه به مواد قانونی ۱۳۶ و ۱۳۷ قانون مالیات‌ها

در مطلبی که خواندید با بیمه تحصیل فرزندان ملت و مزیت‌های آن آشنا شدید. این بیمه‌نامه یک راهکار بیمه‌ای مطمئن و فوق‌العاده برای تامین تمام هزینه‌های مربوط به تحصیل و آموزش فرزندان‌تان است.

البته همان‌طور که گفتیم، طرح‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بسیار متنوع است و در کنار بیمه‌نامه‌ی تحصیلی فرزندان، می‌توانید برای خرید طرح‌های بیمه عمر آتیه کودکان و نوجوانان نیز اقدام کنید. اگر برای انتخاب و خرید بهترین بیمه‌نامه‌ی عمر به مشاوره نیاز دارید، فراموش نکنید که کارشناسان بیمه‌شو در هر قدم از این مسیر همراه و پشتیبان شما خواهند بود. کافی‌ست یک‌بار امتحان‌مان کنید.