×  
بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری

بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری را بیشتر بشناسید

بیمه درمان تکمیلی یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین بیمه‌نامه‌هایی‌ست که در سبد بیمه‌ای اغلب افراد جامعه قرار دارد. بدون برخورداری از پوشش‌های بیمه تکمیلی، جبران هزینه‌های درمانی و خدمات پزشکی دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که افراد در کنار بیمه درمان پایه، به فکر خرید بیمه درمان تکمیلی نیز هستند تا بتوانند بخش عمده‌ی هزینه‌های درمان و بستری را به کمک بیمه پرداخت کنند.

بیمه درمان تکمیلی در اغلب اوقات به به صورت گروهی و برای گروه‌های کاری صادر می‌شود. به این ترتیب، اگر در سازمان یا شرکتی پرتعداد مشغول به فعالیت هستید، به احتمال زیاد کارفرمایتان پوشش بیمه درمان تکمیلی گروهی را برای شما فراهم کرده باشد.

در میان شرکت‌های مختلفی که در بازار فروش و صدور بیمه درمان تکمیلی گروهی فعالیت می‌کنند، شرکت بیمه آسماری شرایط ویژه‌ای را برای بیمه‌گذارانش فراهم کرده است. در ادامه‌ی این مطلب از بلاگ بیمه‌شو درباره بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری و ویژگی‌های متمایز آن با سایر بیمه‌نامه‌های درمان گروهی می‌گوییم. پس تا پایان این مطلب با ما و بلاگ بیمه‌شو همراه باشید تا بیشتر از بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری بدانید.

معرفی شرکت بیمه آسماری

شرکت بیمه آسماری از شرکت‌های تازه تاسیس در صنعت بیمه ایران است که سابقه‌ی حضورش به حدود یک دهه‌ی پیش می‌رسد. بیمه آسماری با کسب مجوز از بیمه مرکزی در سال ۱۳۹۱ در منطقه آزاد کیش تاسیس شد تا تمرکزش را بیشتر در ارائه‌ی پوشش‌های بیمه‌ای در مناطق آزاد و به مناطق ویژه اقتصادی در سطح بین‌المللی بگذارد.

در حال حاضر شرکت بیمه آسماری در زمینه‌ی بیمه‌نامه‌های اموال و اشخاص خدمات مختلفی را به بیمه‌گذارانش ارائه می‌دهد. همچنین شرکت بیمه آسماری به عنوان یکی از برترین شرکت‌های بیمه‌ی ایرانی در زمینه‌ی کسب رضایت‌ مشتریان شناخته شده است.

بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری چیست؟

افرادی که به صورت مستقل زندگی می‌کنند یا سرپرست خانواده‌شان هستند، به احتمال زیاد به خوبی با بیمه‌‌ی درمان تکمیلی آشنا هستند. بیمه‌نامه‌های درمان تکمیلی به ما کمک می‌کنند تا در شرایط مطلوب‌تر و با هزینه‌ی کمتری به پوشش‌های برتر درمانی دسترسی داشته باشیم. به کمک بیمه درمان تکمیلی‌ست که می‌توانیم به مراکز خصوصی درمانی یا پزشکان متخصص و فوق‌متخصص معروف مراجعه کنیم و نگران هزینه‌های درمان و مراقبت‌های پزشکی نباشیم.

بیمه درمان تکمیلی در گروه بیمه‌نامه‌های اشخاص قرار می‌گیرد و وظیفه دارد تا آن بخشی از هزینه‌های درمان و خدمات پزشکی و پیراپزشکی را که تحت‌پوشش بیمه‌گرهای پایه قرار نمی‌گیرد، پرداخت کند. البته پرداخت این هزینه با کسر فرانشیز و با رعایت سقف تعهدات بیمه‌گر خواهد بود. بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری نیز در گروه همین بیمه‌نامه‌ها قرار می‌گیرد.

همان‌طور که از نامش مشخص است به‌صورت گروهی صادر می‌شود و خدمات یکسانی را برای افرادی که در قالب گروه کاری تحت‌پوشش شرکت بیمه درآمده‌اند، ارائه می‌کند. به همین دلیل به بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری، بیمه درمان تکمیلی شرکتی نیز گفته می‌شود. چرا که افراد از طریق محل کار و کارفرمایشان به شرکت بیمه آسماری معرفی می‌شوند و تحت‌پوشش خدمات بیمه‌ای این شرکت قرار می‌گیرند.

بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری؛ طرحی برای شرکت های کوچک و بزرگ

بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری

اگر کمی درباره‌ی طرح‌های مختلف بیمه‌نامه‌های تکمیلی گروهی جستجو کرده باشید، به‌خوبی می‌دانید که خدمات بیمه تکمیلی برای گروه‌های کاری پنجاه نفر به بالا طراحی شده است. به همین دلیل، شرکت‌های کوچک و کم‌تعداد نمی‌توانند به راحتی برای بیمه کردن کارمندان و پرسنل‌شان اقدام کنند.

اما شرکت بیمه آسماری شرایطی را فراهم آورده است که محدودیت تعداد نفرات را برای خرید بیمه‌نامه به پانزده نفر کاهش داده است. به این ترتیب شرکت‌های کوچک و نوپا نیز می‌توانند از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی برخوردار باشند. از طرف دیگر، شرکت‌هایی که حداقل هفتاد نفر را برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی به شرکت آسماری معرفی کنند؛ امکان استفاده از دو طرح مختلف برایشان فراهم خواهد بود.

به هر ترتیب، با خرید بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری، هزینه‌های درمانی کارمندان و پرسنل شرکت تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. در ادامه، پوشش‌های پایه‌ی بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری را با هم بررسی می‌کنیم.

پوشش های پایه بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری

پوشش‌های پایه به همان پوشش‌های اصلی بیمه‌نامه گفته می‌شود که در تمام بیمه‌نامه‌های درمان تکمیلی آسماری به صورت یکسان و مشابه ارائه می‌شود و بیمه‌گذار اجازه‌ی حذف یک یا چند مورد از آنها را از بیمه‌نامه‌اش ندارد.

توجه داشته باشید که قیمت‌های اعلام‌شده به ریال است و ممکن است در طول زمان تغییر کند. بنابراین اگر قصد خرید بیمه‌ تکمیلی شرکتی آسماری را دارید، بهتر است آخرین نرخ‌ها را از خود نمایندگی بیمه استعلام بگیرید.

عنوان پوششطرح طلاییطرح پلاتینیطرح پلاتینی پلاسطرح VIPطرح الماسفرانشیز
بستری، جراحی عمومی۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
جراحی‌های تخصصی۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰۲.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
زایمان۵۰.۰۰۰.۰۰۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
نازایی و ناباروری۳۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰۷۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
پاراکلینیکی ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
پاراکلینیکی ۲پانزده میلیون ریالسی میلیون ریالچهل میلیون ریالشصت میلیون ریالهشتاد میلیون ریالده درصد
پاراکلینیکی ۳۱۵.۰۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
پاراکلینیکی ۴ و ۵۱۵.۰۰۰.۰۰۰۲۵.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
رفع عیوب انکساری۴۰.۰۰۰.۰۰۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰۷۰.۰۰۰.۰۰۰۹۰.۰۰۰.۰۰۰۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
آمبولانس درون‌شهری۴.۰۰۰.۰۰۰۷.۵۰۰.۰۰۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
آمبولانس برون‌شهری۶.۰۰۰.۰۰۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰۱۵.۰۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد

پوشش های اضافی بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری

پوشش‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، به درخواست و سلیقه‌ی کارفرما به بیمه‌نامه اضافه خواهد شد. به عنوان نمونه، پوشش‌های دندان‌پزشکی یکی از پوشش‌های کاربردی و پرطرفداری‌ست که در قالب پوشش اضافی می‌تواند به تعهدات شرکت بیمه اضافه شود.

البته باید به خاطر داشته باشید که پوشش‌های اضافی به شرطی به بیمه‌نامه اضافه می‌شود که تمام اعضای گروه با اضافه شدن آن به بیمه‌نامه موافق باشند. به هر حال، اضافه شدن پوشش‌های اضافی به بیمه‌نامه با افزایش حق‌بیمه همراه خواهد بود و به همین دلیل رضایت تمام بیمه‌شدگان اهمیت دارد.

عنوان پوششطرح طلاییطرح پلاتینیطرح پلاتینی پلاسطرح VIPطرح الماسفرانشیز
ویزیت و دارو۱۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰سی درصد
دندان‌پزشکی۱۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۵۰.۰۰۰.۰۰۰سی درصد
غربالگری جنین۱۰.۰۰۰.۰۰۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰ده درصد
غرامت بستری به ازای هر شبندارد۳.۰۰۰.۰۰۰۵.۰۰۰.۰۰۰۵.۰۰۰.۰۰۰۵.۰۰۰.۰۰۰ندارد

نکات مهم درباره بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری

بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری

حالا نوبت به بررسی چند نکته‌ی مهم از شرایط مربوط به بیمه درمان گروهی آسماری می‌رسد.

  • برای آن‌که بتوانید برای خرید بیمه درمان تکمیلی آسماری اقدام کنید، باید تحت‌پوشش یکی از بیمه‌گرهای پایه مانند بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی و… باشید. به‌صورت دقیق‌تر، حداقل هفتاد درصد از تعداد نفرات گروه‌های کمتر از شصت نفر، باید تحت‌پوشش بیمه‌گر پایه باشند. این درصد برای گروه‌های بیش از شصت نفر، برابر با نیمی از تعداد اعضای گروه خواهد بود.
  • دوره انتظار برای پوشش زایمان برابر با نه ماه و برای پوشش بستری و جراحی برابر با سه ماه خواهد بود. دوره انتظار به بازه‌ی زمانی مشخصی گفته می‌شود که شرکت بیمه مسئولیتی در قبال جبران خسارت نخواهد داشت.
  • هزینه‌های ناشی از حادثه که به خدماتی مانند بستری و جراحی یا زایمان پیش از موعد نیاز داشته باشند، مشمول دوره انتظار نخواهند بود و شرکت بیمه خسارت را پرداخت خواهد کرد.
  • شرکت بیمه آسماری شرط سنی هشتاد سال را برای بیمه‌نامه‌ی درمان تکمیلی خود در نظر گرفته است. به این ترتیب که بیمه‌شدگان بین شصت تا هفتاد سال با پنجاه درصد افزایش حق‌بیمه و بیمه‌شدگان بین هفتادویک‌سال تا هشتاد سال با دو برابر شدن حق‌بیمه، می‌توانند همچنان تحت‌پوشش خدمات شرکت آسماری باشند.

در مطلبی که خواندید با پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی گروهی آسماری و شرایط آن آشنا شدید. با توجه به مزایای بیمه آسماری، اگر به فکر خرید بیمه درمان تکمیلی برای گروه کوچک‌تر و کم‌تعدادتری از کارمندان‌تان هستید، بیمه تکمیلی شرکتی آسماری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.