×  

پدیده آفتاب سوختگی بدنه خودرو

آفتاب سوختگی بدنه خودرو یکی از آسیب‌هایی است که احتمال بروز آن در خودرو وجود دارد و به طبع آن مالک خودرو متحمل خسارات مالی قابل‌توجهی می‌گردد. شاید بسیاری از افراد حتی تاکنون نام پدیده آفتاب سوختگی بدنه خودرو را نشنیده باشند، اما باید این را ذکر نماییم که این پدیده ممکن است برای هر خودرویی رخ دهد و هیچکس از این مسئله مصون نمی‌باشد. باید توجه داشته باشید که آفتاب سوختگی بدنه خودرو علاوه‌بر هزینه‌های رفع آفتاب‌سوختگی ماشین که برای شما در پی خواهد از ارزش خودرو شما نیز می‌کاهد؛ بنابراین بهتر است از نکات پیشگیری و رفع آفتاب‌سوختگی ماشین اطلاع پیدا کرده و با رعایت این موارد هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

باتوجه به اینکه این مقوله نیازمند شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی بیشتر باشد، این مقاله از بیمه‌شو تنظیم گشته است تا اطلاعات لازم در زمینه پدیده آفتاب سوختگی بدنه خودرو را در اختیار شما قرار دهد. در پایان مقاله نیز بیمه بدنه را به‌عنوان یکی از روش‌های کاهش هزینه‌های مربوط به خودرو معرفی می‌نماییم؛ بنابراین بهتر است که تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آفتاب سوختگی بدنه خودرو چیست؟

باوجود تمام مزایایی که خورشید برای ما دارد، اما همه ما از ضررهای نور خورشید خصوصاً در روزهای تابستان مطلع هستید برای همین در فصل تابستان از کرم‌های مختلف برای پوست خود استفاده می‌نماییم. شاید برایتان جالب باشد، اما این آسیب‌ها حتی به خودروها خصوصاً خودروهای تیره نیز وارد می‌شود و شما باید درراستای رفع آفتاب‌سوختگی خودرو اقدام نمایید.

کیلر در حقیقت محافظ رنگ بدنه خودرو است که از بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری می‌نماید. درصورت ازبین رفتن این لایه، رنگ بدنه خودرو شما در برخورد با نور خورشید دچار آسیب شده و شما با پدیده آفتاب سوختگی بدنه خودرو مواجه خواهید شد. یکی دیگر از آسیب‌هایی که نور خورشید به خودرو شما وارد می‌نماید، آسیب به پلاستیک‌های درون و برون خودرو و تغییر شکل آن‌ها می‌باشد.

چگونه از آفتاب سوختگی بدنه خودرو خود پیشگیری نماییم؟

به‌طورقطع اگر خودرو ما دچار این پدیده گردد ما سریعاً درراستای رفع آفتاب‌سوختگی ماشین برمی‌آییم، اما بهتر نیست که پیش از وقوع این حادثه با استفاده از راهکارهای موجود از آن پیشگیری نماییم؟ در ذیل تعدادی از روش‌های پیشگیری از آفتاب سوختگی بدنه خودرو را بیان نموده‌ایم؟

  • اصلی‌ترین روش و ارزان‌ترین راهکار برای پیشگیری از این مسئله پارک نمودن خودرو در سایه خصوصاً در ساعات ۱۱ صبح تا ۳ عصر می‌باشد.
  • اگر منزل شما دارای پارکینگ است، حتماً خودرو خود را پارکینگ پارک نمایید تا از مشکلات و حوادث احتمالی پیشگیری نمایید.
  • خرید چادر یا روکش خودرو یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید برای حفاظت از خودرو خود در پیش بگیرید.
  • همانطور که ما برای حفظ سلامتی پوست خود دربرابر آفتاب از کرم‌های مختلف مانند کرم ضد آفتاب استفاده می‌نماییم باید این راهکار را برای خودرو خود نیز در پیش بگیریم. واکس و مواد موم‌مانند دیگری وجود دارد که برای حفاظت از خودرو شما در برابر آفتاب وجود دارد. دقت داشته باشید که این راهکار دائمی نبوده و مستلزم تمدیدهای دوره‌ای می‌باشد.
  • تمیز نگه داشتن خودرو یکی از روش‌های دیگری است که برای حفاظت از خودرو خود باید رعایت نمایید. از بین بدن لکه‌های روی خودرو می‌تواند عملکرد لایه محافظ را بهبود ببخشد.

چگونه آفتاب سوختگی بدنه خودرو خود را ترمیم نماییم؟

  • به‌طورقطع اصلی‌ترین راهکار برای رفع آفتاب سوختگی ماشین رنگ نمودن خودرو است که هزینه‌های زیادی را برای شما در پی خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است که از وقوع این حادثه پیشگیری نمایید.
  • یکی دیگر از راهکارهایی که برای جبران این پدیده می‌تواند صورت پذیرد، پولیش نمودن بدنه و استفاده از پدهای مخصوص آن است. این کار می‌تواند لایه رویی و محافظتی بدنه را ترمیم کرده و ایمنی خودرو شما را دربرابر نور آفتاب افزایش دهد.
  • خرید بیمه بدنه خودرو یکی از راهکارهایی است که برای جبران این خسارات قابل استفاده می‌باشد. بیمه بدنه خودرو دارای پوشش‌های اصلی و فرعی کاربردی است که شما می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و از مزایای آن بهره‌مند گردید.

خرید بیمه بدنه خودرو

همانطور که در طی مقاله بیان گردید بیمه بدنه خودرو یکی از خدمات صنعت بیمه است که خدمات مفید و کارآمدی را به شما ارائه می‌نماید. شما با خرید این بیمه‌نامه می‌توانید بسیاری از آسیب‌های وارده به خودرو خود را جبران نمایید. بیمه بدنه خودرو یکی از بیمه‌نامه‌هایی است که توسط اکثریت شرکت‌ها ارائه گشته و شما می‌توانید باتوجه به شرایط خود بهترین بیمه نامه را تهیه نمایید.

بیمه‌شو یکی از شرکت‌های فعال در صنعت بیمه است که امکان خرید حضوری و آنلاین بیمه را برای شما فراهم نموده است و شما باتوجه به شرایط خود می‌توانید بیمه‌نامه‌های موردنیاز را خریداری نمایید. اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد دارای مشغله‌های بسیار هستید و برای مراجعات حضوری دارای محدودیت می‌باشید، می‌توانید هم‌اکنون با مراجعه به سایت یبمه‌شو به آدرس https://bimesho.com/blog/ مراجعه نموده و بهترین بیمه‌نامه را تهیه نمایید. دقت داشته باشید که خرید آنلاین مزایای زیادی را برای شما در پی داشته و موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌گردد.