×  

مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه ایران

خدمات دندانپزشکی یکی از خدمات درمانی پرهزینه است که عموم افراد با آن مواجه می‌گردند. دندان‌ها عضو مهمی از بدن تمامی ما هستند که باید تاحدامکان از آن‌ها مراقبت نماییم. حذف یا آسیب دندان‌ها می‌تواند مشکلات زیادی اعم از درد، تورم، عفونت، سلب شدن توانایی جویدن غذا از فرد و … را در پی داشته باشد. متأسفانه انجام خدمات دندانپزشکی (زیبایی و درمانی) برای تمامی افراد هزینه‌بر می‌باشد؛ در همین راستا شرکت‌های بیمه پوشش دندانپزشکی را به‌عنوان یکی از پوشش‌های اختیاری بیمه تکمیلی ارائه می‌دهند و شما می‌توانید با استفاده از آن، هزینه‌های خود را تاحد مناسبی کاهش دهید.

بیمه‌شو قصد دارد تا در این مقاله به معرفی مراکز طرف قرارداد بیمه ایران بپردازد که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها خدمات دندانپزشکی را دریافت نمایید. با ما همراه باشید تا با تعدادی دندانپزشک طرف قرارداد بیمه ایران آشنا گردید.

dental

دندانپزشکی

 

پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی

متأسفانه باوجود هزینه‌بر بودن خدمات دندانپزشکی، بیمه‌های پایه مانند تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و … پوشش‌های زیادی برای این خدمات ندارند، اما شما می‌توانید با خرید بیمه تکمیلی و پوشش دندانپزشکی آن که با پرداخت حق بیمه بیشتر امکان‌پذیر می‌گردد، برای کاهش و جبران هزینه دندانپزشکی افراد استفاده نمایید.

مطالعه مقاله تفاوت بیمه عمر و بیمه درمان تکمیلی نیز می‌تواند برای شما کارآمد بوده و اطلاعات شما را افزایش خواهد یافت.

یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه تکمیلی، بیمه ایران می‌باشد که شما با خرید بیمه تکمیلی بیمه ایران می‌توانید از خدمات زیاد آن بهره‌مند گردید. استفاده از پوشش خدمات دندانپزشکی بیمه ایران به‌صورت زیر دسته‌بندی می‌گردد:

  • در حالت اول، شما می‌توانید به مراکز طرف قرارداد بیمه ایران که در ادامه ذکر می‌گردد مراجعه نمایید. شما در این حالت تنها فرانشیز را پرداخت می‌نمایید و مابقی آن توسط بیمه ایران پرداخت می‌گردد.
  • حالت دوم زمانی است که شما تمایلی به مراجعه به دندانپزشک طرف قرارداد بیمه ایران ندارید، در این حالت شما می‌توانید بعد از پرداخت پول، مدارک لازم را به شرکت بیمه تحویل داده و پول پرداختی را متناسب با قراردادتان بازپس‌گیرید.

مدارک لازم برای دریافت پول خدمات دندانپزشکی از شرکت بیمه

درصورتی که شما تمایلی به مراجعه به مرکز یا دندانپزشک طرف قرارداد با بیمه ایران نداشته‌اید باید با مدارکی که در ذیل بیان می‌گردد، به شرکت بیمه ایران مراجعه نمایید و در با ارائه این مدارک، پول پرداختی خود را از بیمه دریافت نمایید.

  • عکس قبل و بعد از انجام خدمات دندانپزشکی
  • فیش پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی مهمورشده به مهر دندانپزشک مربوطه

توجه نمایید که این مدارک و شرایط می‌تواند در هر شرکت بیمه، متفاوت باشد؛ بنابراین شما باید پیش از هر کاری این اطلاعات را از شرکت مربوطه دریافت نمایید.

لازم به‌ذکر است که عموماً شما ۴ ماه فرصت دارید تا مدارک را در اختیار شرکت بیمه قرار دهید و پول خود را دریافت کنید؛ چنانچه در زمان مناسب به شرکت بیمه مراجعه نکنید، بیمه تعهدی نسبت به پرداخت پول شما نخواهد داشت.

dental-center

مراکز دندان پزشکی

 

تعدادی از مراکز طرف قرارداد بیمه ایران

در جدول زیر تعدادی دندانپزشک طرف قرارداد با بیمه ایران بیان گردیده است که می‌توانید برای دریافت خدمات دندانپزشکی به آن‌ها مراجعه نمایید.

نام پزشک یا کلینیک تخصص آدرس شماره تماس
پروفسور آرش عزیزی متخصص بیماری‌های دهان و فک و صورت خیابان پاسداران، بین دشتستان هفتم و هشتم، پلاک ۱۰۴، مجتمع سینا، طبقه چهارم، واحد ۲۶ ۰۲۱-۲۲۸۸۶۰۳۹

۰۲۱-۲۲۸۷۵۳۱۷

دکتر نسرین کیانیان جراح دندانپزشک خیابان ولیعصر، بالاتراز جام جم، نبش کوچه روانپور، برج جم، طبقه اول، واحد ۲ ۰۲۱-۲۶۳۵۳۲۵۰

۰۲۱-۲۲۰۲۳۸۵۷

دکتر سمیه کاملی متخصص دندانپزشکی کودکان پاسداران، نبش دشتستان پنجم، ساختمان ۱۴۸، طبقه پنجم، واحد ۱۸ ۰۲۱-۲۲۸۵۷۲۸۹

۰۲۱-۲۲۸۵۳۶۷۳

دکتر حدیث یزدانی جراح دندانپزشک گیشا ( کوی نصر )، خیابان یکم، پلاک ۴، طبقه اول، واحد ۳ ۰۲۱-۸۸۲۶۳۸۶۱
دکتر بهاره طبرسی متخصص درمان ریشه دندان سعادت آباد، میدان فرهنگ، سرو شرقی، بعد از بیمارستان پارسیان، پلاک ۲۷، طبقه سوم، واحد ۷ ۰۲۱-۲۲۳۶۹۳۹۰
دکتر فرزین مازیار متخصص درمان ریشه دندان صادقیه، سازمان آب شرقی، پنجاه متر قبل از تقاطع اشرفی، نبش کوچه دهدشت، پلاک ۱۴ ۰۲۱-۴۴۲۲۹۱۵۹

۰۲۱-۴۴۲۷۲۸۴۸

دکتر حسین میمنت دندانپزشک نیاوران، شمال کاخ، ابتدای پور ابتهاج، نبش خداوردی، لیدو سنتر، طبقه چهارم، واحد ۴۰۴ ۰۲۱-۲۶۴۷۰۴۶۰

۰۲۱-۲۲۸۲۹۱۸۹

دکتر سیامک طاهری جراح دندانپزشک فلکه دوم صادقیه، ابتدای ستارخان، روبه‌روی مجتمع گلدیس، پلاک ۷۸۵، طبقه اول ۰۲۱-۴۴۲۱۱۸۲۱

۰۲۱-۴۴۳۸۸۱۱۰

دکتر فرانک احساسی جراح دندانپزشک عمومی یوسف آباد، نبش خیابان ۵۶، پلاک ۴۱۴، واحد ۴ ۰۲۱-۸۸۶۰۶۱۸۳
دکتر کوثر عزیزلو متخصص ارتودنسی سعادت آباد، میدان کاج، ابتدا سرو غربی، جنب مدرسه حکمت، پلاک ۷، واحد ۴ ۰۲۱-۲۲۱۳۵۵۹۰

۰۲۱-۲۲۱۴۰۱۲۴

دکتر علی اقتصادی دندانپزشک، پروتزهای دندانی، ارتودنسی انتها مالک اشتر، نرسیده به خیابان رودکی و امام خمینی، پلاک ۸۴۸ ۰۲۱-۶۶۸۹۵۳۲۵

۰۲۱-۶۶۸۴۵۰۹۴

دکتر علیرضا احمدی جراح دندانپزشک انتها اشرفی اصفهانی، چهاردیواری بین معین و اقبال‌پور، پلاک ۲۳، واحد ۳ ۰۲۱-۴۴۸۷۳۸۱۱

۰۲۱-۴۴۸۷۳۴۲۵

 

خرید آنلاین بیمه

همانطور که پیش‌تر بیان نمودیم، شما با خرید بیمه تکمیلی و پوشش خدمات دندانپزشکی آن می‌توانید هزینه‌های دندانپزشکی را تاحد زیادی کاهش دهید. ما می‌توانیم این بشارت و نوید را به شما بدهیم که می‌توانید بسیاری از خدمات بیمه‌ای خود اعم از خرید و تمدید را بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به سایت بیمه‌شو با آدرس https://bimesho.com/blog/ انجام دهید.