×  

۴ بیمه موردنیاز برای کارآفرینان

انواع بیمه اعم از بیمه‌نامه عمر و … بسیار گسترده هستند؛ به‌طوری‌که افراد متناسب با نیازها و توان مالی خود می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را خریداری کنید؛ دقت نمایید که خرید انواع بیمه برای شما بسیار کارآمد خواهد بود و نباید در خرید آن‌ها بی‌توجهی صورت بگیرد. کارآفرینان نیز همانند سایر افراد و مدیران و … باید بیمه‌نامه‌های مناسبی را برای حفظ شرایط خود خریداری نمایند.

بیمه‌شو پیش‌تر در یک مقاله به تفسیر مبحث کارآفرینی در بیمه پرداخته است. اکنون زمان آن رسیده است تا تعدادی از انواع بیمه که باید توسط کارآفرینان خریداری شود را بیان نماییم؛ بنابراین برای اطلاع از انواع بیمه موردنیاز برای کارآفرینان تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

انواع بیمه موردنیاز برای کارآفرینان

کارآفرینان نیز همانند سایرین (اعم از صاحبان کسب و کار، کارمندان سازمان‌ها و ….) نیازمند خرید بیمه‌نامه‌هایی هستند که در شرایط خاص از آن‌ها حمایت نماید. توجه داشته باشید که خریداری انواع بیمه (خصوصاً مواردی که در ادامه ذکر می‌گردد) برای شما بسیار کارآمد است و فقدان هر یک از آن‌ها ممکن است در طی وقوع یک حادثه برای شما مشکل‌ساز باشد.

در ادامه این مقاله ما به شرح و تفسیر تعدادی از اصلی‌ترین انواع بیمه که بهتر است کارآفرینان آن‌ها را خریداری نمایند، می‌پردازیم.

Entrepreneurs-Life-Insurance

بیمه عمر کارآفرینان

 

بیمه عمر کارآفرینان

یکی از انواع بیمه که در جهان بسیار محبوب است، بیمه‌نامه عمر است. این بیمه‌نامه را در حقیقت می‌توان نوعی سرمایه‌گذاری دانست که شما می‌توانید آن را برای ضمانت آینده خود خریداری نمایید. توجه داشته باشید که کارآفرینی همواره با ریسک همراه است؛ بنابراین خرید بیمه عمر کارآفرینان می‌تواند تضمینی برای آینده آن‌ها باشد.

در بیمه‌نامه عمر خدمات گستره‌ای ارائه می‌شود که شما می‌توانید متناسب با بودجه و خواسته‌های خود یکی از انواع بیمه‌نامه عمر را خریداری نمایید.

به‌طورکلی انواع بیمه‌نامه عمر را می‌توانیم به‌صورت زیر بیان نماییم:

  • بیمه‌نامه عمر زمانی
  • بیمه‌نامه تمام عمر
  • بیمه‌نامه عمر تأمین آینده فرزندان
  • بیمه‌نامه عمر مانده بدهکار
  • بیمه‌نامه عمر و پس‌انداز
  • بیمه عمر کارآفرینان

گاهاً شرکت‌های بیمه، بیمه عمری را با عنوان بیمه عمر کارآفرینان ارائه می‌دهند که شما باید این مسئله را با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی بیمه پیگیری نمایید.

ازکارافتادگی یکی از خدمات بیمه عمر

بسیار اتفاق افتاده است که افراد دراثر یک سانحه مانند تصادف رانندگی، حوادث رخداده درهنگام کار و … به‌طور موقت یا دائم دچار ازکارافتادگی شوند. ارائه خدمات ازکارافتادگی یکی از خدماتی است که شما می‌توانید با خرید بیمه عمر آن را تهیه نمایید. چنانچه شما به‌طور موقت یا دائم دچار ازکارافتادگی گردید، بیمه عمر به شما درراستای پرداخت هزینه‌های درمان و هزینه‌های زندگی کمک خواهد نمود.

بیمه ساختمان

بخش عمده‌ای از هر سازمان یا کسب و کار را ساختمان آن تشکیل می‌دهند؛ بنابراین باید با خرید بیمه‌نامه‌های مناسب ساختمان خود را دربرابر حوادثی از قبیل آتش‌سوزی، سرقت و … ایمن نمایید. اهمیت این بیمه‌نامه به اندازه‌ای است که در بسیاری از کشورهای خارجی خرید آن‌ها الزامی است. بهتر است مقاله بیمه آتش‌سوزی مراکز صنعتی را مطالعه نمایید، زیرا می‌تواند در این راستا برای شما بسیار کارآمد باشد.

Car-insurance

بیمه خودرو

 

بیمه‌نامه‌های خودرو

چنانچه کارآفرینان دارای شغلی هستند که در آن استفاده از وسایل نقلیه اعم از خودرو، ماشین‌های سنگین، موتورسیکلت و … الزامی یا معمول می‌باشد، اطلاع از انواع بیمه‌نامه خودرو برای این اشخاص الزامی است. بیمه شخص ثالث بیمه‌نامه‌ای مشترک و البته الزامی برای تمامی وسایل نقلیه است، اما بیمه بدنه تنها برای انواع خودرو کاربرد دارد و موتورسیکلت فاقد آن می‌باشد.

بهتر است درصورتی که نیازمند خرید انواع بیمه وسایل نقلیه می‌باشید، اطلاعات خود را درباره پوشش‌های بیمه شخص ثالث، بیمه موتورسیکلت و بیمه خودروهای سنگین (یا بیمه باربری) تکمیل نمایید.

بیمه درمانی

یکی از انواع بیمه که خرید آن برای تمامی افراد الزامی است، بیمه‌نامه‌های درمانی می‌باشد. بیمه‌نامه‌های درمانی مطابق با قرارداد شما هزینه‌های درمانی را تا حد زیادی کاهش دهد. صاحبان کسب و کار یا مدیران عموماً باید نسبت به بیمه‌نمودن کارمندان خود اقدام نمایند؛ بنابراین بیمه درمان نیز جزو بیمه‌های موردنیاز برای کارآفرینان قراردارد، زیرا با خرید آن می‌توانند هزینه‌های درمان را کاهش دهند.

خرید آنلاین انواع بیمه

خرید آنلاین انواع بیمه یکی از مقوله‌ها پراهمیت و پرطرفداری است که توانسته به افراد زیادی کمک نماید. همه ما می‌دانیم که در دنیای امروز مشغله افراد به‌صورت چشم‌گیری افزایش یافته است و عموم مردم به دنبال یافتن راه‌هایی هستند که بتوانند کارهای خود را در کم‌ترین زمان انجام دهند؛ درهمین راستا بسیاری از سازمان‌ها تلاش نموده‌اند تا با ارائه خدمات و کالاهای خود به‌صورت آنلاین و غیرحضوری شرایطی را برای مشتریان خود فراهم نماید که با صرف وقت و هزینه کمتر نیازهای خود را برطرف نمایند.

بیمه‌شو یکی از شرکت‌هایی که سعی نموده تا با ارائه خدمات خود به‌صورت آنلاین، در فرآیند خرید بیمه توسط بیمه‌گذاران سهولت ایجاد نماید. اکنون شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه‌شو به آدرس https://bimesho.com/blog/ انواع بیمه موردنیاز خود را در کمترین زمان ممکن خریداری یا تمدید نمایید.

سپاسگزاریم که تا پایان مقاله ما را همراهی نمودید و امیدواریم اطلاعات ارائه‌شده در طی مقاله درراستای حل مشکلات شما کارآمد واقع گردد.