×  

۵ دلیل برای اینکه چرا به عنوان یک کارآفرین به بیمه نیاز دارید!

کارآفرین فردی است که با قبول سختی‌های موجود و گذر از موانع پیش روی خود به نوآوری در کسب و کارها و صنایع مختلف پرداخته است. تمامی مشاغل و کسب و کارها با ریسک‌ها و چالش‌هایی همراه هستند که احتمال شکست را در فعالیت آن‌ها افزایش می‌دهد. کارآفرینان نیز باتوجه‌به این مسئله که به نوآوری در کسب و کار روی آورده‌اند با مشکلات و ریسک‌های بیشتری مواجه می‌باشند که باید درراستای کاهش آن‌ها اقدام نمایند.

تمامی صنایع و کسب و کارها برای کنترل ریسک‌های موجود باید بیمه‌نامه‌هایی همانند بیمه عمر، بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت و … را خریداری نمایند که از آن‌ها در شرایط مختلف حمایت نمایند. با بیمه‌شو همراه باشید تا با اصلی‌ترین دلایل الزام خرید بیمه توسط کارآفرینان اطلاع یابند. کارآفرینی در صنعت بیمه نیز ازجمله مقالاتی است که ما به شما خواندن آن را توصیه می‌نماییم.

اهمیت خرید بیمه توسط کارآفرینان

عوامل مختلفی اعم از مسئل اقتصادی، سیاسی و … وجود دارد که باعث می‌شود مشاغل و کسب و کارها با ریسک‌های زیادی همراه باشند که همین مسئله همیشه برای افراد دغدغه ایجاد می‌نماید، زیرا ممکن است که به نابودی کسب و کار منجر گردد. بیمه‌های همانند بیمه عمر، بیمه مسافرتی (درصورت وجود ماموریت) و … ازجمله بیمه‌نامه‌های موردنیاز برای کارآفرینان هستند که در شرایط خاص از آن‌های حمایت می‌نمایند. در ادامه به بیان دلایل خرید بیمه توسط کارآفرینان می‌پردازیم تا شما با اطلاع از آن‌ها بتوانید انتخاب بهتری در خرید بیمه‌نامه‌های موردنیاز خود همانند بیمه عمر و بیمه مسافرتی داشته باشید.

Complaint

رهایی از شکایت

 

پیشگیری از نتایج احتمالی شکایت

گاهاً شکایت‌هایی علیه کسب و کارها خصوصاً برای کارآفرینان صورت می‌گیرد که همین مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را برای این کسب و کارها ایجاد نماید. شکایت‌ها ممکن است دلایل مختلفی اعم از فسخ قرارداد، مشکل یکی از کارمندان و … را دارا باشد، اما باید این نکته را بدانید که حتی درصورت پیروز شدن در این مسائل، کسب و کار شما زیان‌هایی را متحمل خواهد شد و ممکن است به کاهش اعتبار منجر گردد.

کارآفرینان با خرید بیمه مسئولیت می‌توانند از کسب و کار خود در این شرایط محافظت نمایند؛ همچنین فقدان این بیمه‌نامه برای کارآفرینان و دیگر صاحبان کسب و کار می‌تواند منجر به پایان کار آن‌ها گردد.

محافظت و نگهداری از کارمندان

کارآفرینان باید نسبت به این مسئله آگاه باشند که کارمندان و نیروی انسانی بخش مهمی از کسب و کار آن‌ها را تشکیل می‌دهند؛ بنابراین باید بیمه‌نامه‌های لازم اعم از بیمه عمر، بیمه درمان، بیمه مسافرتی (درصورت وجود ماموریت برای کارمندان) و … را برای آن‌ها خریداری نمایند.

توجه داشته باشید که تامین شرایط مناسب بیمه‌ای برای کارمندان مزایای زیادی را برای کسب و کار شما در پی خواهد داشت؛ برای مثال، وجود بیمه‌نامه‌های کاربردی می‌تواند به افزایش انگیزه کارمندان برای انجام کار منجر گردد یا حتی می‌تواند افراد را برای کار در کسب و کارتان ترغیب نمایند که همین مسئله باعث گسترش فعالیت شما می‌گردد.

تضمین فعالیت کار درصورت وقوع بلایای طبیعی

وقوع بلایای طبیعی یکی از مشکلاتی است که متناسب با نوع فعالیت کارآفرینان برای آن‌ها خساراتی را در پی داشته باشد. خسارات ناشی از بلایای طبیعی برای اکثریت کسب و کارها مالی می‌باشد که شما را ملزم به پرداخت هزینه‌های کلان می‌نماید. کارآفرینان با خرید بیمه‌نامه‌های مرتبط می‌توانند درراستای جبران این خسارات احتمالی قدم بردارند.

قراردادهای خاصی که لازمه شرایط خاص هستند

خرید بیمه‌نامه‌هایی ازقبیل بیمه درمان، بیمه عمر، بیمه مسافرتی (درصورت وجود شرایط مدیریت) و … توسط کارآفرینان بسیار کارآمد است، اما گاهاً شرایطی ایجاد می‌شود که کارآفرینان باید قراردادها یا بیمه‌نامه‌های مختلفی را عقد نمایند. ممکن است فرد کارآفرین ملکی را برای انجام فعالیت‌های خود خریداری نمایند که بیمه‌نامه‌های لازم را دارا نباشند، درهمین‌راستا باید بیمه‌نامه‌های جدید خریداری گردد؛ همچنین ممکن است درصورت وقوع هرگونه اشتباه در پروژه، شما نیازمند خرید بیمه‌نامه‌های مختلف باشید.

خسارت کارگران

 

جبران خسارات کارگران

در خیلی از مواقع ممکن است کارمند یا کارگر در هنگام انجام کار دچار مشکل شود و آسیبی به وی وارد شود که گاهاً ممکن است آسیبی جدی باشد. کارآفرینان باید با خرید بیمه‌های لازم در زمان وقوع حادثه درصدد جبران برآیند.

به یاد داشته باشید که درصورت فقدان بیمه و وقوع حوادث مختلف برای کارکنان، کارفرما یا شخص کارآفرین باید خسارت وارده را جبران نماید که همین مسئله ممکن است برای آن‌ها بسیار هزینه‌بردار باشد.

با خرید بیمه از خود و تجارت‌تان محافظت نمایید.

کسب و کار شما (چه کوچک و چه بزرگ) همیشه درخطر است، زیرا ممکن است به دلایل مختلف مشکلاتی برای آن رخ دهد که گاهاً منجر به نابودی کسب و کار شما می‌گردد. شما با خرید بیمه‌نامه‌های کاربردی می‌توانید به‌راحتی درراستای حفاظت از کسب و کارتان دربرابر خطرات احتمالی قدم بردارید. توجه داشته باشید که خرید بیمه‌نامه‌های همانند بیمه مسئولیت، بیمه عمر، بیمه مسافرتی (درصورت احتمال وجود ماموریت برای شخص) خالی از لطف نیست و بهتر است کارآفرینان آن‌ها را خریداری نمایند، اما گاهاً بیمه‌نامه‌های دیگری ازقبیل بیمه آتش‌سوزی و … نیز وجود دارد که شما متناسب با نیاز و شرایط خود می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید.