Skip to content
خرید-آنلاین-بیمه

با بیمه شو، آنلاین اما مطمئن بیمه بخرید!

فهرست مطالب

با رواج کسب‌وکارهای اینترنتی، تمایل مردم نیز به استفاده از خدمات آنلاین هم بیشتر شده است. از خرید مایحتاج خانه تا کیف و کفش و لباس و حتی خرید ماشین، همه و همه به لطف اینترنت میسر شده است. به این لیست بلندبالای خدمات اینترنتی، خرید بیمه آنلاین را هم اضافه کنید. البته شاید پیش خودتان فکر کنید که خرید بیمه آنلاین باید فرایند پیچیده‌تری نسبت به خرید بیمه حضوری داشته باشد.

چرا که جزئیات هر بیمه‌نامه و پوشش‌ها و استثنائات آن به‌قدری دقیق و زیاد هستند که شاید احساس کنید باید در شعبه‌ی بیمه حضور داشته باشید تا بتوانید جواب سوال‌هایتان را از کارشناس‌های بیمه بگیرید و به‌همین خاطر احتمالا نسبت به خرید آنلاین بیمه شک و تردید بیشتری داشته باشید.

به همین دلیل امروز در بلاگ بیمه‌شو از خرید بیمه آنلاین و مزایای آن می‌خوانید. همچنین از ویژگی‌های سایت بیمه‌شو و روند خرید بیمه آنلاین در این سایت می‌گوییم. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با امکانات سایت بیمه‌شو آشنا شوید.

با بیمه شو بیشتر آشنا شوید

بیمه‌شو سامانه‌ی استعلام، مشاوره و خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه است که از حدود سه سال پیش فعالیتش را آغاز کرده است. فرقی نمی‌کند به‌دنبال تهیه‌ی کدام پوشش بیمه‌ای باشید. از خرید آنلاین بیمه‌ی عمر و بازنشستگی تا بیمه‌ی خودرو و موتورسیکلت و بیمه‌های تکمیلی درمان، همه و همه با چند کلیک در سایت بیمه‌شو امکان‌پذیر خواهد بود. نکته‌ی مهم دیگر این است که تا امروز بیمه‌شو با بیست‌وهفت شرکت بیمه‌ی داخلی همکاری می‌کند. بنابراین تفاوتی نمی‌کند که به ‌فکر خرید آنلاین بیمه‌ی شخص ثالث ایران هستید یا شخص ثالث پاسارگاد و یا شخص ثالث بیمه‌گرهای دیگر. در سایت بیمه‌شو، بیمه‌ی آنلاین از شرکت بیمه‌ی مورد نظر‌تان صادر خواهد شد.

مزایای خرید آنلاین بیمه از بیمه شو

خدمات-بیمه-شو

بیمه‌شو سامانه‌ی مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه‌های بازرگانی‌ست و در رشته‌های زیر از طرف بیمه‌گرهای مورد تائید بیمه‌مرکزی، بیمه‌نامه صادر می‌کند:

  • بیمه عمر
  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه
  • بیمه تکمیلی درمان
  • بیمه فرزندان
  • بیمه آتش‌سوزی و زلزله
  • بیمه مسافرتی
  • بیمه شخص ثالث موتورسیکلت

اما صدور آنلاین بیمه‌نامه به تنهایی یک مزیت به حساب نمی‌آید. چرا که بسیاری از شرکت‌های بیمه، روند صدور بیمه‌نامه‌هایشان را اینترنتی کرده‌اند و به راحتی و با بارگذاری مدارک لازم در سایت‌شان می‌توانید بیمه بخرید. به همین دلیل وقتی از بیمه‌شو صحبت می‌کنیم، باید مزیت‌های زیر را هم در نظر بگیریم.

مقایسه بیمه نامه ها

فرض کنید قصد تهیه‌ی بیمه‌ی شخص ثالث را دارید. این بیمه‌نامه از انواع پوشش‌های اجباری برای مالکین اتومبیل است. شرکت‌های بیمه‌ای طرح‌های مختلفی را برای ارائه‌ی بیمه‌ی خودرو در نظر گرفته‌اند که هر کدام‌شان در جزئیات و حق بیمه‌ی پرداختی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

بیمه‌شو امکان مقایسه‌ی بیمه‌نامه‌های مختلف شرکت‌های بیمه را فراهم کرده است. بنابراین با انتخاب نوع بیمه و وارد کردن اطلاعات‌تان، لیستی از بیمه‌گرهای مختلف را خواهید دید که می‌توانید آنها را به آسانی با یکدیگر مقایسه کنید. حق بیمه، سطح توانگری و تعداد شعب پرداخت خسارت از مهم‌ترین مواردی‌ست که قبل از انتخاب بیمه‌گر و طرح بیمه‌ای باید به آن دقت کنید.

صرفه جویی در زمان

با خرید آنلاین بیمه دیگر نیازی به حضور در نمایندگی‌ها و کارگزاری‌های شلوغ بیمه نیست. گاهی اوقات ممکن است به‌خاطر نقص مدرک مجبور شوید دوباره به نمایندگی بیمه مراجعه کنید. اما با تهیه‌ی آنلاین بیمه‌نامه لیست مدارک مورد نیاز را خواهید دید و به‌راحتی می‌توانید اسکن آنها را در سامانه بارگذاری کنید. اگر مدارک بارگذاری‌شده نقص داشت و یا ناخوانا بود، باز هم این مورد با ارسال پیام یا تماس تلفنی به اطلاع شما خواهد رسید.

همچنین با خرید بیمه به‌صورت آنلاین، شما خدمات بیمه‌ای موردنیاز خود را در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. پس از خرید بیمه‌ی موردنظرتان، بیمه‌نامه‌ی شما تا پایان ساعت کاری همان روز در بیمه‌شو صادر خواهد شد. همچنین با خرید آنلاین خدمات بیمه‌ای از بیمه‌شو امکان دسترسی به اطلاعات بیمه‌نامه و سوابق بیمه‌ای خود را خواهید داشت.

ارسال رایگان بیمه نامه

با ارسال رایگان بیمه‌نامه می‌توان گفت هزینه‌ی پیک یا رفت‌وآمد شما حذف می‌شود. فرقی نمی‌کند که محل زندگی شما کجاست، بیمه‌شو در سریع‌ترین زمان ممکن بیمه‌نامه را به دست شما می‌رساند. البته بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث دو سالی‌ست که فقط به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود و دیگر نسخه‌ی کاغذی بیمه‌نامه صادر نمی‌شود. از آن‌جایی که بیمه‌ی شخص ثالث بسیار پرطرفدار و مهم است، می‌توانید بعد از خرید این بیمه‌نامه از طریق سایت بیمه‌مرکزی و سامانه سنهاب با گرفتن استعلام از اصالت و اعتبار بیمه‌نامه شخص ثالث مطمئن شوید.

مشاوران بیمه

بدون در نظر گرفتن شرایط، بودجه، نیازها و ریسک‌های مهم بیمه‌گذار نمی‌توان برای خرید پوشش بیمه‌ای اقدام کرد. به‌خصوص که هر بیمه‌نامه از پوشش‌های اصلی و اضافی و استثنائات مختلفی تشکیل شده است که ممکن است بیمه‌گذار را دچار شک و سردرگمی کند. به همین دلیل مشاورین خبره‌ی بیمه‌شو هم‌صورت آنلاین و هم به‌صورت تلفنی برای انتخاب بهترین بیمه‌نامه کنار شما خواهند بود.

همچنین بعد از خرید و صدور بیمه‌نامه، باز هم می‌توانید روی خدمات پشتیبانی بیمه‌شو حساب باز کنید. در زمان وقوع خسارت و برای ثبت پرونده‌ی خسارت و ارائه‌ی مدارک لازم باز هم کارشناس‌های بیمه‌شو همراه شما خواهند بود.

همکاری با شرکت های بیمه برتر

همه‌ی ما دوست داریم بیمه‌نامه‌هایمان را از معتبرترین و مطمئن‌ترین شرکت‌های بیمه تهیه کنیم. هرچند تمام شرکت‌های بیمه‌ی ایرانی مجوز فعالیت‌شان را از بیمه مرکزی دریافت کرده‌اند و تمام فعالیت‌های بیمه‌ایشان زیر نظر این نهاد است، اما باز هم این شرکت‌ها از نظر سطح توانگری و تعداد شعب پرداخت خسارت با یکدیگر متفاوت‌اند. به همین دلیل بیمه‌شو به‌عنوان نماینده‌ی شرکت‌های بیمه‌ی مختلف، تنها با بیمه‌گرهایی همکاری می‌کند که درصد رضایت و محبوبیت بیشتری بین مردم دارند و سهم عمده‌ی بازار را در بیمه‌نامه‌های مختلف در دست دارند.

یادآوری تمدید بیمه

تمدید بیمه‌نامه یکی از نکات مهمی‌ست که حتما باید بیمه‌گذار به آن دقت کند. با خرید بیمه‌نامه از بیمه‌شو امکان یادآوری تمدید بیمه برای شما فعال خواهد شد تا از نزدیک شدن به روزهای پایانی اعتبار بیمه مطلع شوید. این نکته برای تمدید بیمه‌نامه‌های اجباری اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. مثلا اگر بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث اتومبیل شما منقضی شود و با تاخیر برای تمدید آن اقدام کنید، شرکت بیمه مبلغی را تحت عنوان «جریمه دیرکرد تمدید بیمه‌نامه» به حق‌بیمه‌ی شما اضافه خواهد کرد.

همچنین شرکت‌های بیمه برای پرداخت خسارت به تاریخ شروع و پایان بیمه‌نامه توجه زیادی می‌کنند. مثلا اگر شما یکشنبه ظهر بیمه‌نامه بخرید، اعتبار آن از ساعت ۱۲ بامداد و با شروع روز دوشنبه آغاز خواهد شد و اگر در فاصله‌ی بین ظهر تا یکشنبه شب دچار خسارت شوید، شرکت بیمه مسئولیتی قبول نمی‌کند. این قاعده برای پایان اعتبار بیمه‌نامه هم صدق می‌کند. پس با امکان یادآوری تمدید بیمه‌نامه خیال‌تان از هرنظر آسوده خواهد بود.

مراحل خرید آنلاین بیمه از بیمه شو

اگر می‌دانید به کدام پوشش بیمه‌ای نیاز دارید، کافی‌ست در صفحه‌ی اصلی سایت از منوی «خرید بیمه» بیمه‌نامه‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید تا به صفحه‌ی مربوطه هدایت شوید. اما اگر برای انتخاب نوع بیمه‌نامه دچار شک و تردید هستید، می‌توانید از طریق همان صفحه‌ی اصلی سایت بیمه‌شو با کارشناس‌های بیمه در ارتباط باشید و از آنها مشاوره بگیرید.

خرید-آنلاین-بیمه

بعد از انتخاب پوشش بیمه‌ای مورد نیازتان، باید در چند مرحله‌ی ساده اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. سپس لیست بیمه‌گرهای مختلفی که می‌توانند بیمه‌نامه‌ی مورد نیازتان را صادر کنند به شما نشان داده می‌شود. در این لیست اطلاعات مهمی مانند نام بیمه‌گر، تعداد شعب پرداخت خسارت و حق‌بیمه‌ی دریافتی مشخص شده است. بعد از مقایسه‌ی بیمه‌نامه‌های مختلف، باید بیمه‌ی دلخواه‌تان را انتخاب کنید تا وارد فرایند ثبت و خرید بیمه شوید. در این مرحله لازم است اطلاعات دقیق‌تری را همراه با اسکن مدارک خواسته‌شده را در سایت بارگذاری کنید. البته در تمام این فرایند، پشتیبانی سایت همراه شماست تا به سوال‌ها و ابهام‌هایی که در این مسیر ممکن است برایتان ایجاد شود، پاسخ دهد.

اطمینان از اعتبار بیمه آنلاین

خیلی از افراد نسبت به شنیدن نام بیمه‌ی آنلاین و صدور آنلاین بیمه‌نامه احساس خوبی ندارند و نمی‌توانند به آن اعتماد کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید قبلا در مورد روش‌های اعتماد به سایت‌های آنلاین صدور بیمه در بلاگ بیمه‌شو نوشته‌ایم. اما بهترین روشی که از طریق آن می‌توانید از اصالت و اعتبار بیمه‌نامه‌تان مطمئن شوید، استعلام گرفتن از طریق سایت بیمه مرکزی و سامانه‌ی سنهاب است. به‌خصوص برای بیمه‌های خودرو که به سادگی و با وارد کردن مشخصات بیمه‌نامه از آخرین وضعیت بیمه‌نامه‌تان مطمئن خواهید شد.

داشتن قسمت پشتیبانی فعال، بررسی آدرس و شماره تلفن مجموعه، خواندن نظرات سایر بیمه‌گذارها و بررسی فعالیت بیمه‌شو در شبکه‌های مجازی؛ همه و همه نشان‌دهنده‌ی اعتبار و خوش‌نامی این مجموعه‌ی بیمه‌ای است. مجموعه‌ای که از ابتدا تا انتهای فرایند مقایسه، استعلام، خرید، دریافت خسارت و تمدید بیمه‌نامه همراه شما خواهد بود.

در سال‌های پیش شاید خرید بیمه تا این میزان برای افراد جامعه مهم و حیاتی نشده بود و افراد توجه زیادی به تهیه‌ی بیمه‌نامه نداشتند. چه برسد به بیمه‌های آنلاین و استفاده از خدمات اینترنتی بیمه‌ای. اما در سال‌های اخیر با افزایش مشغله و اینترنتی شدن خدمات مختلف، زمینه برای خرید آنلاین بیمه مهیا شده است. بیمه‌شو از پلتفرم‌های فروش آنلاین بیمه است که مرجعی امن و مطمئن برای تهیه‌ی پوشش‌های بیمه‌ای شما خواهد بود. اگر هنوز برای خرید بیمه‌نامه اقدام نکرده‌اید، کارشناس‌های بیمه‌شو برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌دردسر از صدور بیمه‌نامه همراه شما هستند.