Skip to content
بیمه زندگی کاریزما

بیمه زندگی کاریزما و محصولات متنوع آن

فهرست مطالب

اهمیت بیمه داشتن بر کسی پوشیده نیست. بیمه زندگی کاریزما، یکی از خدمات قابل ارائه در کاریزما است. کاریزما یک گروه مالی است که روش‌های متفاوتی برای سرمایه‌گزاری به مراجعین خود معرفی می‌کند. این مجموعه یکی از باسابقه‌ترین کارگزاری‌های قانونی است.

باتوجه به اوضاع اقتصادی امروزی، تنها سرمایه‌اندوزی نمی‌تواند یک آینده‌نگری مفید باشد. ممکن است در چشم برهم زدنی ارزش سرمایه شما نصف شود.

مشاوره‌هایی که کارگزاری‌ها در زمینه مالی به شما می‌دهند، در این مورد بسیار کمک‌کننده خواهند بود. این شرکت، بسیاری از خدمات بیمه‌ای را نیز به عنوان محصول به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند.

می‌دانیم که خرید انواع مختلف بیمه می‌تواند نوعی سرمایه‌گزاری بحساب آید. برای مثال بیمه زندگی کاریزما یکی از همین محصولات است.

حال که با مجموعه کاریزما آشنا شدید، با خیالی آسوده می‌توانید در زمینه‌های مختلف از این گروه کمک بگیرید. در ادامه این مقاله، تمامی محصولات بیمه‌ای که در این مجموعه به فروش می‌رسد را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیمه زندگی کاریزما؛ بیمه عمر

بیمه عمر یا زندگی یکی از پرطرفدارترین انواع بیمه در تمام دنیا است. این نوع بیمه، فرد را از زمانی که بیمه می‌شود تا پس از مرگ او، حمایت خواهد کرد.

بیمه عمر انواع متفاوتی دارد. از نوع انفرادی تا گروهی، بیمه تمام عمر تا بیمه زمانی، همه از انواع متفاوت بیمه عمر بشمار می‌روند.

بیمه زندگی کاریزما، پوشش‌های بسیاری خواهد داشت. پوشش‌هایی عمومی بیمه عمر به شرح زیر هستند:

  • بیمه‌شده در زمان پیری، ازکارافتادگی و بازنشستگی تحت پوشش قرار می‌گیرد.
  • درصورتی که بیمه‌شده سرپرست خانواده باشد و دچار حادثه شود، بیمه خانواده شخص را حمایت خواهد کرد.
  • جبران هزینه‌های مالی در شرایطی که بیمه‌گزار دچار آسیب شده باشد.
  • اگر فرد به دلایل مختلف دچار نقص عضو شود، بیمه موظف به حمایت مالی است.
  • برقراری مستمری، پیش یا پس از فوت شخص از تعهدات بیمه عمر خواهد بود.

از آن‌جایی که بیمه عمر یکی از اصلی‌ترین محصولات کاریزما است، قصد داشتیم ابتدا با این نوع بیمه آشنا شوید.

بیمه عمر زمانی انفرادی کاریزما

در انواع بیمه زندگی کاریزما، بیمه عمر زمانی، باتوجه به حق بیمه پایینی که دارد بسیار به صرفه است. در این نوع بیمه، فرد بیمه‌شده تا زمانی که در قید حیات باشد از پوشش‌های بیمه عمر بهره‌مند خواهد شد.

درواقع شما یک قرارداد، تحت عنوان بیمه عمر انفرادی میان خود و شرکت بیمه امضا می‌کنید. تمام قراردادهای بیمه، مدت زمان مشخصی دارد. برای مثال بیمه عمر زمانی حداکثر تا بیست سال منعقد خواهد شد.

در این بیست سالی که شما به عنوان بیمه‌گزار قرارداد می‌بندید، می‌توانید از تمام پوشش‌های بیمه زندگی استفاده کنید. برای مثال دریافت وام بیمه عمر، یکی از مزیت‌های این بیمه است.

نکته حائز اهمیت در بیمه عمر زمانی این است که اگر بیمه‌شده توسط بیمه زندگی کاریزما پیش از پایان قرارداد فوت کند، سرمایه اندوخته او به صورت مستمری به خانواده و بازماندگان او تعلق خواهد گرفت.

اگر زمان قرارداد به پایان رسیده باشد و بیمه‌گزار همچنان در قید حیات باشد، مبلغی به افراد بازمانده پرداخت نخواهد شد و باید دوباره نسبت به عقد قرارداد اقدام کند.

بیمه عمر و حوادث انفرادی و گروهی کاریزما

بیمه زندگی کاریزما

بیمه عمر زمانی ساده تنها پوشش‌های ذکر شده را تامین خواهد کرد. وقتی از بیمه عمر و حوادث صحبت می‌کنیم علاوه بر پوشش‌های عمر ساده، پوشش‌های حوادث نیز در لیست تعهدات بیمه قرار خواهد گرفت.

باتوجه به میزان حق بیمه‌ای که فرد برای بیمه زندگی کاریزما به شرکت پرداخت می‌کند، سرمایه‌ای برای او تعیین خواهد شد. معمولا حداکثر سرمایه اندوخته شده پنج میلیارد تومان است. شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، نرخ‌گیری حق بیمه را از طریق سایت کاریزما انجام دهید.

در این نوع بیمه اگر بیمه‌گزار بر اثر حادثه، دچار آسیب‌هایی از جمله نقص عضو، فوت، ازکارافتادگی شده باشد، بیمه هزینه‌های درمان و جراحی و بستری را پرداخت خواهد کرد. میزان مبلغی که به بیمه‌گزار پرداخت می‌شود، تا سقف سرمایه اندوخته فرد طبق مفاد قرارداد خواهد بود.

زمانی که فرد تمام حق بیمه را شخصا پرداخت کند، بیمه عمر از نوع انفرادی است. گاهی افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به صورت گروهی حق بیمه را پرداخت می‌کنند. در چنین حالتی از بیمه عمر گروهی استفاده می‌شود که در آن سرمایه پرداختی نیز میان افراد تقسیم خواهد شد.

بیمه زندگی کاریزما؛ طرح یاد

همان‌طور که گفته شد، بیمه زندگی کاریزما یکی از کامل‌ترین بیمه‌های عمر قابل ارائه است. کاریزما در میان محصولات خود، بیمه عمری با عنوان طرح یاد عرضه کرده است که پوشش‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

گروه کاریزما، این طرح را برای بهره‌وری بهتر سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ در نظر گرفته است تا به راحتی بتوانند کارکنان خود را تحت پوشش بیمه درآورند.

مزایای طرح یاد بیمه عمر کاریزما:

  • حق بیمه این طرح در حداقلی‌ترین حالت ممکن محاسبه شده است.
  • بیمه‌گزار به هر علتی که فوت کرده باشد (به جز استثنائات بیمه عمر)، مشمول سرمایه فوت خواهد شد.
  • پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی بیمه‌شده‌ای که دچار حادثه شده است.
  • اگر فرد دچار آسیب‌های منجر به نقص عضو یا ازکارافتادگی شود، بیمه زندگی کاریزما از او حمایت می‌کند.
  • اگر ازکارافتادگی دائم یا موقت فرد اثبات شود، بیمه به او مستمری پرداخت خواهد کرد.
  • تامین هزینه‌های بیماری که منجر به بستری شدن فرد در بخش‌های ویژه شود.
  • برقراری حقوق بیکاری در مدت زمان درمان فرد به عهده بیمه خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی طرح یاد کاریزما

بیمه زندگی کاریزما

یکی از مهم‌ترین ویژگی‎‌های طرح یاد شرکت کاریزما این است که بیماری‌های خاص را نیز پوشش می‌دهد. طبق قوانین بیمه‌ای بسیاری از شرکت‌های خصوصی از تامین مالی بیماری‌های خاص سر بازمی‌زنند. مجموعه کاریزما یکی از معدود شرکت‌هایی است که چنین بیماری‌هایی را نیز حمایت می‌کند.

بیماری‌های خاص به شرح زیر هستند:

  • سکته قلبی
  • سکته مغزی
  • جراحی‌های پیوند اعضا
  • جراحی‌های سنگین مانند عمل قلب باز
  • انواع سرطان

این گروه از بیماری‌ها، هزینه‌های سنگینی برای فرد به دنبال دارد. کاریزما سعی دارد تا جای ممکن این هزینه‌ها را تامین کند.

سخن آخر

یکی از مهم‌ترین وظایف بیمه، برقراری آرامش بیمه‌شده در حین ابتلا به بیماری است. مجموعه کاریزما این وظایف را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. ما عمده‌ترین خدمات بیمه‌ای این گروه را برای شما شرح داده‌ایم. کاریزما خدمات بسیار دیگری را نیز برای شما درنظر دارد.

بسته‌های ترکیبی و طرح‌های متنوع، همه برای این است که شما به عنوان بیمه‌گزار باتوجه به نیاز و شرایطی که دارد، بهترین انتخاب را داشته باشید. برای برقراری تماس با مشاورین کاریزما می‌توانید از طریق سایت کاریزما اقدام نمایید.