Skip to content
Mobile-insurance

بیمه موبایل و پوشش های آن

فهرست مطالب

در دنیای امروز موبایل به وسیله‌ای معمول اما مهم در زندگی ما تبدیل گشته است به‌طوری‌که شما کمتر کسی را مشاهده می‌کنید که فاقد تلفن همراه باشد. با گسترش آموزش‌های مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین برقراری جلسات مختلف به صورت آنلاین نیز ضرورت خرید و استفاده از تلفن‌های همراه افزایش یافت، اما افزایش قیمت موبایل و افزایش آمار سرقت خودرو نگرانی‌های بسیاری را برای افراد ایجاد نمود. این قبیل مشکلات باعث گردید تا بیمه موبایل از محبوبیت بیشتری برخوردار گشته و افراد بسیاری به دنبال خرید بهترین بیمه موبایل می‌باشند.

لازم به ذکر است که بیمه موبایل یکی از زیرمجموعه‌های بیمه تجهیزات الکترونیکی بوده و با گارانتی تلفن همراه متفاوت می‌باشد. به‌طورقطع با خرید بهترین بیمه موبایل شما خدمات بهترین را نسبت به گارانتی بیمه دریافت خواهید نمود.

افزایش قیمت تلفن همراه و بالا رفتن آمار سرقت موبایل باعث گردید تا بیمه‌شو مقاله‌ای را برای معرفی بیمه موبایل و پوشش‌های آن اختصاص دهد تا با معرفی کامل این بیمه‌نامه، افراد را به خرید بهترین بیمه موبایل ترغیب نماید، زیرا خرید این بیمه‌نامه می‌تواند در زمان وقوع حادثه از شما حمایت نموده و خسارات وارده به شما را جبران نماید.

بیمه موبایل

افزایش چشم‌گیر قیمت تلفن همراه در سال‌های اخیر نگرانی‌های زیادی را برای افراد ایجاد نموده است، زیرا امروزه تلفن همراه به وسیله‌ای مهم در زندگی تمامی افراد تبدیل شده است و نبود آن می‌تواند مشکلات زیادی را برای افراد در پی داشته باشد. افتادن تلفن همراه و آسیب‌دیدگی‌های ناشی از آن اعم از شکستن صفحه نمایش و … از معمول‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای موبایل شما رخ دهد که تعمیر آن هزینه زیادی را در پی دارد یا حتی گاهاً احتمال خرابی کامل آن وجود داشته و شما باید هزینه خرید یک موبایل جدید را خریداری نمایید.

بیمه موبایل درراستای حمایت از شما در این شرایط ایجاد گردیده است و شما با خرید این بیمه‌نامه و استفاده از پوشش‌های بیمه‌نامه موبایل می‌توانید این قبیل خسارات را جبران نمایید. توجه داشته باشید که این بیمه‌نامه خدمات بیشتری را نسبت به گارانتی ارائه می‌نماید که می‌تواند برای شما مفید و کارآمد باشد.

پوشش‌های بیمه‌نامه موبایل

با خرید بهترین بیمه موبایل به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بیمه تجهیزات الکترونیک شما از پوشش‌های مفید و کارآمدی بهره‌مند خواهید شد که مزایای بسیاری را برای شما در پی خواهد داشت. اصلی‌ترین پوشش‌های بیمه‌نامه موبایل به‌شرح زیر می‌باشد:

  • سرقت با شکست حرز: اگر کالای شما از طریق شکست حرز اعم از تخریب، گذشتن از درب، دیوار، حصار و پنجره بدون کلید و … مورد سرقت قرار بگیرد، شرکت بیمه خسارت شما را پرداخت می‌نماید.
  • ضربه فیزیکی و شکستن: اگر در طی یک ضربه ناشی از سقوط، تصادف، واژگونی و … به تاچ یا صفحه نمایش شما آسیب وارد گردد، شما می‌توانید خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت نمایید.
  • نفوذ مایعات و آب‌خوردگی: اگر تبلت یا تلفن همراه شما براثر نفوذ آب و مایعات دچار مشکلاتی گردد، پوشش‌های این بیمه‌نامه خسارت شما را پرداخت می‌نماید.
  • نوسانات ولتاژ برق: خرابی و سوختگی موبایل، تبلت و … ناشی از نوسانات برق، اتصال کوتاه و … یکی از مشکلاتی است که ممکن است با آن مواجه گردید و شرکت بیمه می‌تواند در رفع آن از شما حمایت نماید.
  • بلایای طبیعی: درصورت وقوع هر یک از بلایای طبیعی تحت پوشش مانند زلزله، لغزش زمین، ریزش کوه و صخره، باران، برف، تگرگ، بهمن، یخ‌زدگی، یخ شناور، دمای بالا، بخارهای غیرخورنده و … و آسیب‌دیدگی تلفن همراه شما، شرکت بیمه خسارت شما را پرداخت می‌نماید.
  • آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار: اگر موبایل شما در طی آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار دچار آسیب‌دیدگی گردد، شما می‌توانید خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت نمایید.

آیا بیمه موبایل با گارانتی یکی است؟

همانطور که در طی مقاله بیان گردید، بیمه موبایل با گارانتی یکسان نبوده و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. شما با خرید بهترین بیمه موبایل خدمات و پوشش‌های گسترده‌تری را نسبت به گارانتی دریافت نمایید.

همانطور که می‌دانید با خرید تلفن همراه گارانتی برای مدتی محدود و برای شرایطی خاص و محدود برای شما فعال می‌شود و شما تنها در شرایط مشخصی می‌توانید از آن بهره‌مند گردید. در مقابل گارنتی، بیمه موبایل قرار دارد که خدمات گسترده‌تری را به شما ارائه می‌نماید. شما با خرید این بیمه‌نامه و پرداخت حق بیمه می‌توانید پوشش‌های کارآمدی که پیش‌تر بیان گردیده‌اند را تهیه کرده و از آن‌ها بهره‌مند گردید.

دقت داشته باشید که بیمه موبایل و گارانتی به‌نوعی مکمل یکدیگر شمرده شده و شما نمی‌توانید بین آن‌ها ارجعیت قرار دهید. با خرید موبایل به‌طور خودکار گارانتی برای شما فعال می‌گردد و شما دارای آن خواهید بود، اما برای ارزیابی ضرورت خرید بیمه موبایل شما در گام اول باید شرایط و معیارهای خود را تشخیص داده و سپس با بررسی پوشش‌های بیمه موبایل، ضرورت تهیه این بیمه‌نامه را درک نمایید. پس از اطلاع از اهمیت خرید بیمه موبایل برای خود می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی یکی از شرکت‌های بیمه‌ای ارائه‌دهنده این بیمه‌نامه نسبت به خرید آن اقدام نمایید.