Skip to content
Iran-Insurance

نرم‌افزار بیمه ایران

فهرست مطالب

نرم‌افزار همراه بیمه ایران که علاوه‌بر اینکه خدمات بسیاری را به مشتریان ارائه می‌دهد، امکانات ذیل را به همراه دارد:

  • اطلاع از آخرین اخبار منتشر شده توسط بیمه ایران
  • پرداخت اقساط بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، بدنه و عمر
  • استعلام آخرین قسط وصول شده از بیمه‌نامه عمر
  • استعلام آخرین سررسید قسط بیمه‌نامه عمر
  • استعلام مبلغ ارزش بازخریدی بیمه‌نامه عمر
  • استعلام مجموع جرایم دیرکرد اقساط بیمه‌نامه عمر
  • استعلام هویت بیمه‌نامه عمر
  • نرخ دهی
  • خرید و تمدید بیمه‌نامه
  • پرداخت حق بیمه
  • استعلام اصالت بیمه‌نامه
  • امکانات نقشه
  • مراکز درمانی طرف قرارداد

برنامه بیمه ایران امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که در ابتدای مطلب با عناوین آنها آشنا شدید اما در ادامه به توضیح امکانات مزبور خواهیم پرداخت؛ اگر این اطلاعات برای شمایی که تحت عنوان یک بیمه‌گذار ایفای نقش می‌کنید، مهم است، تا انتهای این مطلب با بیمه‌شو همراه باشید.

توضیح قابلیت‌های نرم‌افزار موبایل شرکت بیمه ایران

پیشرفت علم و تلکنولوژی باعث شده است انجام بسیاری از امور ساده‌تر از گذشته صورت گیرد، با توجه به این نکته، شرکت بیمه ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این برنامه کاربردی را به‌جهت آسوده‌تر شدن انجام بسیاری از فعالیت‌های بیمه‌ای، به مردم شریف ایران پیشنهاد می‌دهد.

امکان پرداخت اقساط از طریق نرم‌افزار همراه بیمه ایران

با قابلیت پرداخت اقساط نرم‌افزار همراه بیمه ایران امکان پرداخت اقساط بیمه‌نامه‌های بدنه، عمر و شخص ثالث، بدون نیاز به اینترنت وجود دارد.

درخواست حضور واحد خسارت سیار از طریق نرم‌افزار همراه بیمه ایران

برنامه بیمه ایران دارای این قابلیت است که با تکان دادن گوشی شما فعال می شود، با توجه به این قابلیت، در زمان وقوع حادثه تنها کافیست با تکان دادن گوشی خود، حضور واحد خسارت سیار بیمه ایران را درخواست و ثبت نمایید و جهت دریافت خسارت از این برنامه استفاده کنید؛ با برنامه بیمه ایران دیگر نیازی به مراجعه به شعبه ندارید؛ در این روش با ثبت درخواست، کارشناس بیمه در محل حادثه حضور پیدا کرده و پس از بررسی میزان خسارت، مبلغ خسارت را پرداخت می‌نماید.

استفاده از امکانات نقشه از طریق نرم‌افزار همراه بیمه ایران

این قابلیت برنامه بیمه ایران امکان نمایش نقشه شهرهای کشور را به‌صورت آنلاین در اختیار مشتریان یا بیمه‌گذران قرار می‌دهد تا بتوانند از مکان شعب، نمایندگی‌ها و مراجع درمانی طرف قرارداد آگاهی کسب کنند و از امکان جستجو و نمایش اطلاعات نزدیک‌ترین شبکه فروش به مشتری بر روی نقشه استفاده نمایند اما لازم به ذکر است که قابلیت دوم در حال حاضر وجود نداشته و بزودی در این نرم‌افزار امکان‌پذیر می‌شود.

دریافت پیام‌های بیمه‌گذاران از طریق سامانه همراه بیمه ایران

در این قابلیت امکان ارتباط دو طرفه مشتری و واحد ارتباط با مشتریان شرکت بیمه ایران فراهم شده است و مشتری می‌تواند با مطرح پرسش‌های خود در این بخش از نرم‌افزار از کارشناسان مستقر در واحد پیشخوان خدمات پاسخ دریافت کند البته نیاز است این کارشناسان پرسش شخص بیمه‌گذار را بررسی کنند سپس پاسخ را برای مشتری ارسال نمایند.

قابلیت‌های بخش پروفایل

بیمه‌نامه‌های خریداری‌شده و و همچنین اقساط مربوط به آنها در این بخش تعریف شده و قابل مشاهده است؛ قابل مشاهده بودن موارد مزبور با ورود مشخصاتی چون شماره موبایل و کد ملی بیمه‌گذار در زمان خرید بیمه‌نامه امکان‌پذیر است و پرداخت آن از طریق کد USSD انجام می‌گیرد.

نکته قابل توجه

در‍صورتی‌که از امکان مشاهده بیم‌نامه ‌خود محروم هستید، به یکی از شعب شرکت بیمه ایران مراجعه نمایید و شماره موبایلی که ثبت کرده‌اید را بررسی کنید، درصورت نیاز آن را تغییر داده و شماره موبایل خود را به طور صحیح ثبت نمایید.

رسانه سامانه همراه بیمه ایران

بیمه ایران در قسمت رسانه نرم‌افزار، ویدئوهای رسمی این شرکت بیمه را در اختیار عموم قرار می‌دهد، بدین صورت شما به‌عنوان بیمه‌گذار می‌توانید آنها در این بخش تماشا کنید.

نرخ‌دهی نرم‌افزار همراه بیمه ایران

به‌واسطه اینکه در این قسمت از نرم‌افزار مذکور، امکان نرخ‌دهی آنی از سیستم‌های بیمه‌گری تعریف شده است، شما تحت عنوان بیمه‌گذار قادر خواهید بود از آخرین نرخ بیمه‌نامه‌های بدنه و شخص ثالث بهره‌مند شوید که البته بزودی این امکان برای سایر بیمه‌نامه‌ها نیز فراهم خواهد شد.

لازم به‌ذکر است هم‌‌اکنون برای بیمه‌ بدنه خودرو، امکان مشاهده نرخ لحظه‌ای خرید بیمه‌نامه بدنه اتومبیل نیز وجود دارد که با وارد کردن پارامترهایی چون مدل خودرو و دیگر پارامترهای مهم امکان‌پذیر است.

در ادامه این مطلب خواهیم گفت که در نرم‌افزار نام‌برده چه تغییراتی صورت گرفته‌ است.

تغییرات نرم‌افزار همراه بیمه ایران

  • این نرم‌افزار نیز همانند بسیاری از نرم‌افزارها از موارد مثبت و منفی برخوردار است که با توجه به این نکته، در نسخه‌های جدیدتر نرم‌افزار همراه بیمه ایران، مشکلات گزارش‌شده از سوی کاربران برطرف شده است.
  • در برخی از گوشی‌ها در زمان ورود ارزش ریالی خودرو، با مشکل مواجه می‌شوند که این مشکل در نسخه‌های جدیدتر این نرم‌افزار برطرف گردیده است.
  • مشکل دیگری که در نسخه‌های جدید این نرم‌افزار برطرف شده، خطای مربوط به محاسبه ی نرخ‌دهی بیمه شخص ثالث است.

بنابراین شرکت بیمه ایران توصیه می‌کند از آخرین ورژن نرم‌افزار یا سامانه همراه بیمه ایران استفاده نمایید تا با مشکلات فنی سابق روبه‌‌رو نشوید زیرا این مشکلات در نسخه‌های جدید برطرف و تمامی اطلاعات و خدمات قابل ارائه به‌روز رسانی شده است.