Skip to content
بیمه انفرادی

ویژگی های ممتاز بیمه انفرادی sos

فهرست مطالب

ویژگی های ممتاز بیمه انفرادی sos

شما زمانی که اقدام به خرید آنلاین بیمه می نمایید باید بدانید که بیمه های درمانی انواع مختلفی دارد. در واقع بیمه ای که شما می خواهید خریداری کنید تنها مختص به خرید بیمه بدنه و یا خرید بیمه ثالث نمی باشد و باید با انواع بیمه های درمانی هم آشنایی داشته باشید. یکی از انواع بیمه هایی درمانی که تکمیلی انفرادی می باشد sos است. این شرکت یکی از شرکت های کمک رسان می باشد و آن را به عنوان شرکت بیمه به شمار نمی آوردند، ولی این شرکت مجوز لازم برای صدور بیمه نامه ندارد و باید برای اینکه بیمه صدور کند با یک شرکت بیمه همکاری داشته باشد. شرکت کمک رسان sos برای اینکه بیمه های تکمیلی را برای افراد صادر کند، با شرکت های بیمه دیگر همکاری دارد. شما می توانید زمانی که خرید آنلاین بیمه خود را انجام می دهید با ویژگی های ممتاز این بیمه آشنایی بیشتری به دست آورید.

بیمه انفرادی
(بیمه انفرادی)

شرایط خرید آنلاین بیمه تکمیلی انفرادی sos

برخی از شرایط که شما برای خرید آنلاین بیمه تکمیلی sos وجود دارد عبارت می باشد از :

مراحل دریافت خسارت بیمه درمان تکمیلی

1.بیمه تکمیلی انفرادی

شما برای اینکه اقدام به خرید آنلاین بیمه تکمیلی انفرادی نمایید باید مجرد باشید و اگر در کنار خانواده زندگی می کنید باید بیمه خانواده را تهیه کنید. دقت داشته باشید اگر اعضای خانواده شما بیمه تکمیلی ندارند باید این بیمه را تهیه کنند، ولی اگر آنها بیمه تکمیلی داشته باشند شما قادر خواهید بود بیمه تکمیلی sos را تهیه کنید. یکی از نکاتی که در مورد این بیمه وجود دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که، افراد بالای 64 سال نمی توانند تحت پوشش این بیمه باشند. اگر شما متاهل هستید می توانید این بیمه را همراه با همسر خود و در صورت داشتن فرزند برای او هم بیمه تهیه کنید.

2.کارت عضویت

زمانی که شما اقدام به خرید آنلاین بیمه می نمایید باید یک کارت عضویت به شما داده شود، این کارت را شما می توانید در تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی همراه خود داشته باشید و از خدمات آن استفاده کنید. این بیمه با یک سری بیمارستان ها و درمانگاه ها قرارداد دارد و شما می توانید با در دست داشتن کارت عضویت خود به مراکز درمانی مراجعه کنید و از خدمات آنها استفاده نمایید. اگر شما به این مراکز مراجعه کنید می توانید بدون پرداخت کردن هیچ هزینه ای تا سقف تعهداتی که بیمه دارد بیماری های خود را تحت درمان قرار دهید. در صورتی که شما به مراکز دیگری مراجعه کنید باید هزینه درمان بیماری های خود را پرداخت کنید و چندین روز بعد هزینه ای را که پرداخت کرده اید را از بیمه دریافت کنید.

خرید بیمه تکمیلی تامین اجتماعی چه مزیت هایی دارد

3.گرفتن آزمایش

از دیگر شرایطی که شما برای خرید آنلاین بیمه تکمیلی sos باید داشته باشید این است که اگر بالای 18 سال هستید آزمایش و چکاپ خود را به صورت کامل بگیرید و به بیمه ارائه دهید. البته که باید بدانید این آزمایش تنها در شرکت بیمه رسان sos انجام می شود و هزینه آن را هم باید بیمه گر پرداخت کند. هر یک از بیماری ها و یا مشکلی که بیمه گذار داشته باشد از بیمه تکمیلی او حذف می گردد. به عنوان مثال باید بدانید اگر شما بیماری کلیوی دارید و در آزمایش های شما این بیماری وجود داشته باشد، تمامی بیماری های کلیوی از بیمه تکمیلی شما حذف می گردد.

خرید آنلاین بیمه و شرایط بیمه تکمیلی گروهی sos

شرایطی که برای خرید آنلاین بیمه گروهی sos وجود دارد متعلق به سازمان ها و شرکت ها می باشد. همچنین باید افراد درون آن سازمان بالای 40 یا 50 نفر باشند، البته که باید بدانید بیمه آنها کاملا به صورت داوطلبانه می باشد اجباری در انجام دادن آن وجود ندارد. شما می توانید در این نوع بیمه تمامی اعضای خانواده خود را بیمه کنید، در واقع پدر، مادر، همسر و همچنین فرزندان شما تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.

خرید آنلاین بیمه درمان تکمیلی
(خرید آنلاین بیمه درمان تکمیلی)

خرید آنلاین بیمه و نحوه پرداخت خسارت به وسیله بیمه تکمیلی انفرادی sos

امروزه پرداخت خسارت در بیمه تکمیلی انفرادی sos به صورت آنلاین می باشد، برای اینکه پرداخت خسارت در این شرکت به صورت آنلاین انجام شود بیمه تلاش بسیاری کرده است و اکنون به هدف خود رسیده تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد. اکنون شما می توانید در قسمت بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده sos خسارت هایی را که مربوط به بخش پاراکلینیکی می باشد را به صورت آنلاین دریافت کنید. یکی از نکاتی که در این مورد وجود دارد و شما باید با آن آشنایی داشته باشید این است که غرامت شما بابت بستری تا حدودی طولانی می باشد و امکان دارد تا یک ماه زمان ببرد. افرادی هستند که در این بیمه از طرح صندوق درمانی استفاده می کنند، این دسته از افراد باید برای دریافت خسارت خود 7 الی 10 روز صبر کنند و منتظر باشند.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی به صورت آنلاین

یکی از ویژگی های ممتاز بیمه تکمیلی sos این است که متقاضیان می توانند تا سقف مبلغ تعیین شده ای که بیمه اعلام می کند از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند. در حال حاضر طرح هایی که برای دندانپزشکی وجود دارد دو طرح است و هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد و شما می توانید یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی باید بدانید خدماتی که در بیمه تکمیلی وجود دارد موجب شده است افراد به دنبال این خدمات باشند و به همین دلیل ماهیانه هزینه ای را برای دریافت این بیمه پرداخت می کنند.

خرید آنلاین بیمه و موارد پزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی انفرادی

هزینه هایی که بیمه تکمیلی برای درمان بیماری های شما پرداخت می کند سقف مشخص شده ای دارد، ولی باید بدانید بیشتر بیماری هایی را که دارید را تحت پوشش خود قرار می دهد و هزینه درمان آنها را پرداخت می کند. پرداخت هزینه در بیمه های تکمیلی شاید بین 7 الی 10 روز زمان ببرد و در برخی از موارد شاید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد، بنابراین نسبت به این موارد باید اطلاعات خود را افزایش دهید.