×  
کرونا چه تاثیراتی روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته؟؟

کرونا چه تاثیراتی روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته؟

آیا تاثیراتی که کرونا روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته, اثر مثبتی روی کسب و کارها گذاشته است ؟

بررسی تاثیراتی که کرونا روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته

به علت شیوع کرونا, تاثیراتی که کرونا روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. چون بهترین راه درمان و دوری ازاین بیماری, در خانه ماندن است. این خانه نشینی و داشتن محدودیت برای بیرون رفتن از خانه و الزام به کاهش رفت و آمد در سطح شهر؛ تغییرات زیادی بر الگوی زندگی مردم گذاشته و باعث آن شده که مردم برای تهیه مایحتاج خود به راه های دیگری به جزخرید سنتی روی بیاورند. یکی از بهترین و راحت ترین راه در عصر تکنولوژی امروزه, می توان خرید آنلاین یا تلفنی را نام برد. تاثیراتی که کرونا روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته, آن ها را وادار به استفاده از تکنولوژی های در دسترس امروز از جمله اینترنت و فضاهای مجازی کرده است.و در این روزهای کرونایی بهترین کار ممکن برای انجام خدمات و یا تهیه کالاهای مورد نیاز, همین است. چون کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند, نکات و اصول بهداشتی را رعایت کرده تا دچار این بیماری ناخوانده نشوند.

وضعیت معیشتی مردم در دوران کرونا

ویروس کرونا چند ماهی است که تمام کشورها را فرا گرفته, مردم هم با رعایت نکات بهداشتی سعی بر این دارند که خود را از ابتلا به این بیماری دور نگه دارند و همین امر مردم را به اجبار خانه نشین کرده است. خانه نشین شدن و قرنطینه خانگی تاثیربسزایی بر روی وضعیت معیشتی مردم گذاشته است. به علت خطرناک بودن و امکان درگیر شدن با این ویروس, تمام کسب و کارها تعطیل شده و همین امر وضعیت معیشتی مردم را در دوران کرونا با مشکلات زیادی روبرو کرده است. آمدن کرونا برای عده ای باعث کاهش درآمد شد اما عده ی زیادی را هم بیکار کرد وحتی باعث شد عده ای شغل خود را برای همیشه از دست بدهند. برای جامعه و مردم این مسئله بسیار نگران کننده است. چون توانایی مالی همه پایین آمده و زندگی کردن در این وضعیت بسی سخت است. اما علیرغم همه این ها, تاثیراتی که کرونا روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته بسیار مثبت بوده است.

دیدگاه مردم نسبت به خرید آنلاین در دوران کرونا

با توجه به شرایط کنونی کشور به علت وجود ویروس کرونا و تعطیلی تمام کسب و کارها, همه ی مردم برای گذران زندگیشان مجبور شدند به خریدهای آنلاین اعتماد کنند. حتی عده ای علیرغم میلشان که پیش از این وضعیت به اینجور خریدها اعتقادی نداشتند, به خرید های آنلاین روی آوردند و با توجه به ارائه خدمات خوب و با کیفیتی که بیشتر اصناف به مردم در این روزها ارائه دادند؛ توانست قدرت تاثیراتی که کرونا روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته را به خوبی نمایان کند و عقیده بسیاری از مردم را به نسبت خرید آنلاین تغییر دهد. با وجود همه ی معایبی که کرونا داشت اما در این مورد برای کسب و کارهای آنلاین قدم مثبتی بود چون مردم با خرید آنلاین آشنا شدند و دیدگاه مردم نسبت به خرید آنلاین در دوران کرونا بسیار تغییر کرد. مردم متوجه شدند که برای بسیاری از کارها و خریدها نیازی نیست که حتما به بیرون از خانه بروند و می توانند این کارها را در خانه, در کمترین زمان ممکن و حتی با کیفیت بهتر انجام دهند.

کرونا و خرید آنلاین بیمه از بیمه شو

باوجود بیماری کرونا, در حد امکان همه کارها اینترنتی شده و انجام خدمات بیمه ای هم از این قاعده مستثنی نیستند. در اینجا است که باز هم شاهد تاثیراتی که کرونا روی تکنولوژی آنلاین و خرید مردم داشته میشویم. با توجه به تعطیل بودن دفاتر بیمه ای و نیاز مردم برای انجام دادن خدمات مختلف بیمه ای, عده ی زیادی ترجیح دادند که کارهایشان را از طریق سایت ها و آنلاین انجام دهند. آمارها نشان می دهد که در کل کشور اعم از شهرها و روستاها, هر کسی که آشنایی نسبی با فضای مجازی داشته و اینترنت در دسترسش بوده, به جای مراجعه حضوری, خدمات مورد نیازشان را از طریق آنلاین انجام داده اند.از همین رو تقاضاهای اینترنتی برای خدمات بیمه ای هم مانند بقیه اصناف بالا رفته است. برای کارهای بیمه ای یکی از بهترین سایت ها, می توان سایت خرید آنلاین بیمه شو را معرفی کرد؛ چون این سایت با اکثر بیمه های معتبر کار می کند. در این سایت می توان تمام بیمه ها را همزمان مقایسه کرد و بعد تصمیم گرفت که کدام مورد, بهترین گزینه است.