×  
ردیابی-حیوانات خانگی

ردیابی حیوانات خانگی

ردیاب حیوانات خانگی به‌لطف فناوری‌های پیشرفته، طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند در هرجای دنیا، برای همه افراد قابل دسترسی باشند ضمن‌اینکه امکان ردیابی حیوان‌ خانگی را در هرجای دنیا برای شما فراهم می‌کنند؛ چه حیوان خانگی شما در حیاط خانه‌تان باشد، چه در آن طرف کره زمین باشد. برای تمام سلایق وجود دارد؛ برای مثال اگر حیوان خانگی شما دوست دارد در فضای باز باشد و یا شما حیوان خانگی خود را در خارج از فضای منزلتان نگه می‌دارید، در میان تنوع این محصول، مدلی مقاوم، حدوداً نشکن و ضدآب وجود دارد که برای آن مناسب است. این کالا که تحت عنوان ردیاب حیوانات خانگی شهرت دارد، این قابلیت را دارد که نه‌تنها محل حیوانا خانگی شما را مشخص کنند بلکه می‌توانند بگویند وی به‌تازگی در چه مکانی حضور داشته است.

حیوان خانگی شما هر چقدر هم آموزش دیده باشد، همیشه این احتمال در او وجود دارد که هنگام بازگشت به خانه یا پیاده‌روی یا تمایل به کشف محله، راه خود را به خانه گم کنند، پس درصورتی‌که دوست دارید میزان هوشیاری خود را نسبت به همراهان کوچک خزدار خود افزایش دهید و بدانید دقیقاً GPS یا ردیاب حیوانات خانگی چیست، بهتر است تا انتهای این مطلب بیمه‌شو را همراهی کنید، خصوصاً وقتی‌که این موضوع را برای خود یادآورشوید که این موجودات دوست‌داشتنی کرکی چقدر می‌تواند خوشبختی به زندگی ما بیاورند.

جزئیات-ردیاب

Tracker details

ردیاب حیوانات خانگی

از آنجاکه وظیفه ما تحت عنوان سرپرستان حیوانات خانگی، این است که آنها را خوشحال، سالم و ایمن نگه داریم، بهتر است برای ردیابی حیوان خانگی خود از فناوری کمک بگیریم زیرا فناوری می‌تواند به ما کمک کند تا نقشی محوری داشته باشیم؛ این عبارت بدین معناست که با استفاده از ردیاب یا همان مکان‌یاب جغرافیایی جهانی (Global geolocation) به‌صورت دقیق بدانیم حیوان خانگی خود در چه زمانی و چه مکانی قرار دارد، اگر او را آزاد گذاشته‌ایم. ردیاب حیوانات خانگی یا GPS با سیستم قدرتمندی که دارد، این امکان را به ما می‌دهند که مکان حیوانات خانگی خود را در زمان واقعی مشخص کنیم. با ردیاب حیوانات خانگی یا GPS قادر خواهید بود مکان حیوان خانگی خود را کنترل کنید، درصورت فرار وی، اعلان یا هشدار دریافت و به‌راحتی با استفاده رایانه یا تلفن همراه خود، از طریق پیامک یا ایمیل، حیوان خانگی خود را ردیابی نمایید.

ردیاب حیوانات خانگی یا GPS علاوه‌بر ردیابی آنها، سطح فعالیت این موجودات را می‌تواند کنترل، ثبت و مقایسه نماید؛ این امر به‌ شما کمک می‌کند که یافته‌های خود را با دامپزشک حیوان درمیان بگذارید تا درصورت نیاز به سطح فعالیت بیشتر، دامپزشک این را به شما اعلام نماید.

واقعیت جالب دیگری که باید درباره ردیاب حیوانات خانگی بدانید این است که اولین ماهواره GPS در سال ۱۹۷۸ در مدار زمین قرار گرفته است.

این دستگاه که در ابتدا در تشکیلات نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفت و با گذشت دوسال از سال پیدایش آن برای عموم مردم آزاد گردید، دارای بهترین ویژگی است که همین امر باعث می‌شود در هر شرایط آب‌وهوایی حتی طوفان شدید نیز قابلیت دسترسی داشته باشد و به‌راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

دو دسته اصلی ردیاب حیوانات خانگی (GPS)

  • ردیاب‌های GPS GSM (همراه)
  • GPS یا ردیاب‌های رادیویی

رایج‌ترین انواع ردیاب حیوانات خانگی

  • GPS یا ردیاب تزریقی یا زیرپوستی
  • GPS یا ردیاب قلاده‌ای

ماهیت استفاده هر دوی این دستگاه‌ها ردیابی حیوانات خانگی است اما لازم ‌به‌ذکر است که ردیاب‌های قلاده‌ای در کنار انواع ردیاب تزریقی یا زیرپوستی به بازار عرضه شده‌اند، بیشتر برای حیوانات مانند سگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

GPS یا ردیاب تزریقی یا زیرپوستی روشی مناسب برای دسترسی محققان به حیوانات خصوصاً حیوانات وحشی است تا بتوانند به‌سادگی تحقیق خود برروی آنها انجام دهند. این روش برای حیوانات گرا‌ن‌قیمت نیز کاربرد دارد زیرا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از حیوانات گران‌قیمت نگهداری کنند.

راه دیگری که می‌توانید از دوستان پشمالوی خود نگهداری کنید و آنها را دربرابر خطرات ایمن نگه‌دارید، تهیه بیمه حیوانات خانگی یا بیمه مسئولیت حیوانات خانگی است. این بیمه مسئولیت شما را قادر می‌سازد ازپس هزینه‌های پزشکی و درمانی حیوانات خانگیتان بربیایید و آرامش‌خاطر را احساس کنید.

بیمه-حیوان-خانگی

Pet-insurance

بیمه مسئولیت حیوانات خانگی

بیمه حیوانات خانگی دارای پوشش‌هایی است جبران هزینه‌هایی چون هزینه‌‌های درمانی بیماری‌های خاص، جراحی‌های حیوانات خانگی کوچک و تمام خسارات ناشی از وقوع اتفاقات پیش‌بینی نشده مثال حادثه بدون حمل و نقل و با حمل‌ و نقل سرقت، زایمان و مشکلات زایمان مانند سخت‌زایی را برعهده می‌گیرد؛ بنابراین این بیمه‌نامه مربوط به حیوانات خانگی، بیماری‌های معمولی مانند سرماخوردگی را پوشش نمی‌دهد و در این شرایط گزینه‌ مناسبی نیست.

بیمه مسئولیت حیوانات خانگی در موارد مورد پوشش، هزینه‌های جراحی و بیمارستانی ناشی از حوادث و بیماری حیوانات خانگی، بازه بین کمتر از صد هزار تومان تا یک میلیون تومان را تحت‌شعاع قرار می‌دهد.

حق بیمه دریافتی حیوانات خانگی

  • حق بیمه دریافتی حیوانات خانگی برای حیواناتی چون سگ و گربه بازه مبلغی سی‌ و پنج تا هفتاد هزار تومان است.
  • حق بیمه دریافتی حیوانات خانگی برای حیوانات کوچک خانگی مانند پرندگان مبلغ بیست توام در سال است.

سخن آخر

همانطور که گفته شد، بیمه مسئولیت حیوانات خانگی هزینه‌های درمانی آنها را تحت پوشش قرار می‌دهد اما شما با پرداخت حق بیمه بیشتر قادر خواهید بود از پوشش‌های چون عقیم‌سازی، ویزیت دوره‌ای، دارو و پاراکلینیک بهره‌مند شوید.