×  
خرید آنلاین بیمه

خرید آنلاین بیمه از بیمه شو

خرید آنلاین بیمه از بیمه شو

بیمه شو وب سایت و اپلیکیشن خرید، مقایسه و مدیریت آنلاین بیمه است. با کمک بیمه شو قادر هستید تا تمامی اطلاعات مورد نیازتان را از جمله میزان پوشش بیمه، سطح کیفیت خدمات شرکت های مختلف بیمه و همچنین قیمت های هر یک از شرکت های بیمه را با یک دیگر مقایسه و همچنین سطح کیفیت خدمات آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و آگاهانه انتخاب و خرید کنید.

بیمه شو برای ارائه خدمات بیمه ای خود، با شرکت های بیمه مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شراکت و همکاری می کند و تمامی مراحل آن، مورد تایید عاملین رسمی بیمه مرکزی است.

خرید آنلاین بیمه از بیمه شو این امکان را به شما می دهد تا با آسودگی خاطر، بیمه خود را خریداری و آن را مدیریت کنید. بیمه شو از طریق وب سایت و اپلیکیشن خود این امکان را به شما می دهد تا از زمان اتمام بیمه نامه، تاریخ سر رسید اقساط بیمه و… آگاه شوید و در هر لحظه و هر مکانی به اطلاعات بیمه ای خود دسترسی کامل داشته باشید.

در نهایت، کارشناسان و متخصصان بیمه در بیمه شو به طور آنلاین، آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان برای خرید و دریافت خدمات بیمه ای، به مشتریان عزیز هستند.

مزایای بیمه شو چیست؟

از مزایای بیمه شو که آن را از هر موسسه بیمه دیگری متمایز می سازد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرید و مقایسه بیمه: با چندین کلیک ساده در وب سایت یا اپلیکیشن بیمه شو می توانید از ریسک پذیری، کیفیت پرداخت خسارت و همچنین میزان حق بیمه تمامی شرکت های معتبر بیمه، مطلع شوید.
  2. صدور آنی و بی وقفه بیمه نامه: در صورت خرید از سایت و اپلیکیشن بیمه شو تا پایان وقت اداری، یعنی ساعت ۱۶:۳۰، بیمه نامه شما در همان روز صادر می شود.
  3. تحویل رایگان بیمه نامه: یکی از خدماتی که بیمه شو را از سایرین متمایز می سازد، تحویل رایگان و به موقع بیمه نامه در درب منزل یا محل کار تان است.
  4. سامانه بازار یابی: بیمه شو با بستری که فراهم می کند و همچنین طراحی کارآمد و در عین حال ساده خود، برای تمامی اقشار جامعه، مشاوری امین، مطمئن و در عین حال رایگان است.
  5. صرفه جویی در وقت: بیمه شو با به کار گیری پرسنلی کار آزموده و قدرتمند، در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن، بیمه نامه شما را آماده و برای تان ارسال می کند.
  6. آرشیو اطلاعات: بیمه شو دارای فایل دقیقی از بیمه شدگان خود است و هر گاه هر یک از بیمه شدگان نیازی به این اطلاعات داشته باشند، بیمه شو اطلاعاتی دقیق تر از آنچه که فکر می کنید، در اختیارشان قرار می دهد.
  7. همکاری با کلیه بیمه های معتبر و بنام: بیمه شو طرف قرار داد با تمامی بیمه های معتبر و بزرگی چون پاسارگاد، آسیا، البرز، دانا، ایران، پارسیان، ملت، کار آفرین و… در سطح کشور است.

از دیگر مزایای بیمه شو می توان به تحت پوشش قرار دادن انواع بیمه نامه ها چون بیمه شخص ثالث، بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی، بیمه بدنه، بیمه درمانی، بیمه زلزله، بیمه مسئولیت و همچنین بیمه عمر و مستمری اشاره کرد.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

(خرید آنلاین بیمه شخص ثالث)

بیمه شخص ثالث در بیمه شو

بیمه شخص ثالث عهده داره هر گونه خسارت جانی و مالی وارد شده به شخص ثالث در حوادث رانندگی است. بر اساس قوانین بیمه، خرید بیمه شخص ثالث برای تمامی وسایل نقلیه اجباری است و در صورت نداشتن این بیمه، عواقب جبران ناپذیری را برای دارندگان وسایل نقلیه به همراه دارد.

چه مواردی در بیمه شو تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرد؟

پوشش های بیمه شخص ثالث به دو دسته جانی و مالی تقسیم می شوند.

پوشش جانی شامل:

  1. غرامت نقص عضو
  2. غرامت فوت
  3. هزینه های افراد آسیب دیده در حوادث نا گوار رانندگی

پوشش مالی شامل:

خسارت های مالی وارد شده به وسیله نقلیه یا اموال شخصی افراد آسیب دیده در سانحه

بیمه مسافرتی در بیمه شو

بیمه مسافرتی در جهت حفظ سلامتی مسافران از خطرات احتمالی، در بیمه شو قرار گرفته شده است. بیمه مسافرتی تعداد زیادی از حوادث غیر مترقبه و ناگوار را که ممکن است در یک سفر به طور طبیعی یا غیر طبیعی رخ دهد، تحت پوشش قرار می دهد.

اهمیت خرید بیمه مسافرتی در بیمه شو چیست؟

  1. اگر قصد سفر به کشور های خارجی را دارید، به شما توصیه می کنیم تا از این بیمه استفاده نمایید. چرا که هزینه درمان در کشور های خارجی بسیار بالا است و پرداخت هزینه درمان بدون پشتیبانی شرکت های بیمه، برای تان بسیار گران در می آید.
  2. در بسیاری از سفارت خانه ها، پیش از سفر و صدور ویزا، خرید بیمه سفر الزامی است که البته بیمه شو این کار را برای تان آسان نموده است.
  3. بیمه مسافرتی بهترین گزینه برای کاهش و حتی جبران خسارت های احتمالی در سفر است و بهترین پشتوانه و تضمین برای سفری امن و بی خطر به شمار می رود.

پوشش بیمه مسافرتی در بیمه شو

از مواردی که بیمه مسافرتی آن ها را در هنگام سفر متقبل می شود، می توان موارد زیر را نام برد:

  1. هزینه مسائل حقوقی
  2. هزینه دارو
  3. هزینه دندان پزشکی
  4. هزینه های پزشکی
  5. هزینه های بازگشت
  6. هزینه‌های مربوط به بار، مدارک مسافر و تاخیر پرواز
  7. هزینه همراه
  8. و…
بیمه آتش سوزی

(بیمه آتش سوزی)

بیمه آتش سوزی در بیمه شو

کشور عزیزمان ایران جزو ده کشور آسیب پذیر در حوادث طبیعی در جهان است که آتش سوزی یکی از رایج ترین این حوادث در سطح دنیا است؛ به گونه ای که روزانه بیش از ۵۰ حادثه آتش سوزی در سطح کشور رخ می دهد. چنین حوادث غیر مترقبه ای، علاوه بر خسارت های ناگوار جانی ای که در پی دارد، خسارت های مالی فراوانی را برای افراد بوجود می آورند.

بیمه شو با بیمه آتش سوزی این امکان را برای تان بوجود آورده است تا بتوانید خسارت های خود را که ناشی از این امر است، تا حد زیاد و چشم گیری جبران نمایید.

باید بگوییم که در بیمه آتش سوزی، زیان های مادی یا مالی که بر اثر وقوع آتش سوزی به اموال و دارایی های بیمه گذار وارد می شود، به عهده شرکت بیمه کننده در بیمه شو می باشد.

بیمه بدنه در بیمه شو

بیمه بدنه یکی دیگر از بیمه های مربوط به وسایل نقلیه است که در آن خسارت های وارد شده به وسیله نقلیه، جبران می شود. خرید بیمه بدنه بر خلاف بیمه شخص ثالث، اجباری نسیت، اما بنا بر پوشش ها و مزایای گوناگونی چون پرداخت غرامت در حوادث طبیعی و غیر طبیعی به وسایل نقلیه ، متقاضیان زیادی را جذب خود کرده است.

بیمه درمانی در بیمه شو

می توان گفت در حال حاضر تنها شرکتی که به طور کامل و مستقیم بیمه درمانی را تحت پوشش قرار می دهد، بیمه سامان است که بیمه شو با این سازمان نیز همکاری می کند. بیمه سامام با در نظر گرفتن فرانشیز های مشخصی در شرایط مختلف، حق بیمه بیمه شدگان را پرداخت می کند.

بیمه زلزله در بیمه شو

همانطور که در قسمت بیمه آتش سوزی بیمه شو اشاره کردیم، از آن جایی که کشورمان سالانه در معرض حوادث طبیعی چون زلزله قرار می گیرد، بیمه شو با قرار دادن خدماتی، نسبت به پرداخت عوارض ناشی از این حوادث اقدام نموده است.

در پایان

بیمه شو با همکاری تمامی سازمان های معتبر بیمه در سطح کشور، اپلیکیشن و سایت خود را راه اندازی نموده است. بیمه شو با ویژگی هایی چون پشتیبانی آنلاین، حذف مراحل کاغذ بازی، یاد آوری خود کار تمدید بیمه نامه، ارزان و مقرون به صرفه تر بودن، افزایش و ارتقای کیفی در خدمات بیمه، بررسی دقیق و بهتر و امکان مقایسه که در نهایت به خریدی مطلوب ختم می شود، آسان و سریع و در نهایت صرف جویی در زمان، محبوبیت خود را در بین سایر شرکت ها در این زمینه پیدا کرده است.