×  
بیمه-عمر-نوین

بیمه عمر نوین

بیمه عمر نوین ازجمله خدمات کاربردی است که شرکت بیمه نوین بوده و افراد می‌توانند درراستای تأمین آینده خود و خانواده‌شان آن را با بهترین شرایط تهیه نمایید. در نگاه اول شاید خرید بیمه‌نامه عمر غیرضروری تلقی شده و شما آن را هزینه‌ای نابه‌جا در نظر بگیرد، اما باید این نکته را به شما گوشزد نماییم که این بیمه‌نامه در زمان وقوع هرگونه مشکل می‌تواند از شما به بهترین شکل حمایت نموده و مزایای زیادی را برای شما در پی داشته باشد.

دقت داشته باشید که شفاف‌سازی بیشتر درباره ضرورت خرید بیمه‌نامه عمر نوین و … پس از کسب اطلاعات کافی درباره این بیمه‌نامه رخ خواهد داد که این موارد در طی این مقاله از بیمه‌شو شرح داده خواهد شد. برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه می‌توانید مقالات بیمه‌نامه عمر ملت و بیمه‌نامه عمر سامان را نیز مطالعه نمایید.

آشنایی با بیمه عمر نوین

شرکت بیمه نوین برای این بیمه‌نامه شرایط، مزایا، پوشش‌ها و … را تعیین نموده است که آگاهی از همین موارد می‌تواند به بیمه‌گذاران برای انتخاب بهتر کمک نماید. اطلاع از موارد ذیل می‌تواند به شما برای انتخاب بهتر و سریع‌تر بیمه عمر نوین کم نماید.

انواع-بیمه-عمر-نوین
انواع بیمه عمر نوین

انواع بیمه عمر نوین

شرکت بیمه نوین برای کمک‌رسانی بیشتر به بیمه‌گذاران در تلاش است تا با ارائه انواع بیمه عمر نوین سطح خدمت‌رسانی خود را گسترش داده و در شرایط مختلف از بیمه‌گذاران خود حمایت نماید. انواع بیمه عمر نوین به‌شرح زیر می‌باشد:

  • بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری نوین

این مورد از انواع بیمه‌نامه عمر نوین درحقیقت نوعی سرمایه‌گذاری و آینده‌نگری بوده و می‌تواند در آینده از شما حمایت می‌نماید. با پرداخت حق بیمه به مدت معلوم شما اندوخته‌ای را به دست خواهید آورد که مشمول سوهای روزشمار، تضمینی، مشارکتی و تشوشیقی بوده و می‌تواند در زمان لازم مشکلات زیادی را از شما رفع نماید.

  • بیمه‌نامه عمر ساده زمانی

اگر در طول اعتبار این بیمه‌نامه فرد بیمه‌گذار فوت نماید وراث و ذی‌نفعان وی می‌توانند سرمایه فوت وی را با بهترین شرایط از شرکت بیمه نوین دریافت نمایند. دقت داشته باشید که این بیمه‌نامه دارای هزینه ناچیزی برای بیمه‌گذاران می‌باشد.

  • بیمه‌نامه عمر مانده بدهکار

درصورتی که فرد بیمه‌گذار دارای بدهی به بانکف موسسات مالی و اعتباری یا .. باشد و پیش از اتمام این اقساط فوت نماید، این بیمه‌نامه از خانواده در برای پرداخت خسارات حمایت کرده و این مبالغ را تا سقف معین پرداخت می‌نماید.

پوشش‌های بیمه عمر نوین

هر کدام از انواع بیمه عمر نوین دارای پوشش‌هایی هستند که در هر شرایط می‌توانند از شما با بهترین شرایط حمایت نمایند. اصلی‌ترین پوشش‌های این بیمه‌نامه به‌شرح زیر است:

  • پوشش سرمایه فوت به هر علت

درصورتی که فرد بیمه‌گذار در طول سفر خود فوت نماید شرکت بیمه مبلغی را تحت عنوان سرمایه فوت به وراث یا ذی‌نفعان وی پرداخت می‌نماید.

  • پوشش فوت براثر حادثه

اگر فرد بیمه‌گذار در طول مدت قرارداد خود براثر حادثه فوت نماید شرکت بیمه تا ۴ برابر سرمایه فوت را به ذی‌نفعان یا وراث وی پرداخت می‌نماید؛ علاوه‌بر شرکت بیمه سرمایه فوت عادی و اندوخته بیمه را نیز به وی پرداخت می‌نمای.

  • پوشش نقص عضو

درصورتی که فرد در طی اعتبار بیمه‌نامه دچار ازکارافتادگی یا نقص عضو گردد شرکت بیمه غرامتی را به وی پرداخت می‌نماید. ازکارافتادگی و نقص عضو عموماً شامل نابینایی کامل و دائم دو چشم، ازکارافتادگی دائم و کامل یا قطع دو دست از مچ یا دو پا یا یک دست و یک پا، از دست دادن هر دو پنجه، قطع کامل نخاع، ناشنوایی دائم و کامل هر دو گوش، برداشتن فک پایین و … می‌باشد که باید پزشک معتمد بیمه آن را تآیید نموده باشد.

  • پوشش هزینه‌های پزشکی

بیمه نوین از معدودترین شرکت‌های بیمه‌ای است که این پوشش را برای بیمه‌نامه عمر خود ارائه داده و براساس آن هزینه‌های ناشی از دریافت خدمات پزشکی را تا سقف معینی از شرکت بیمه دریافت نمایید.

  • پوشش ازکارافتادگی دائم و کامل براثر حادثه و بیماری

اگر فرد بیمه‌گذار در بازه سنی ۱۸ تا ۶۰ سال براثر حادثه یا بیماری دچاز ازکارافتادگی گردد این بیمه‌نامه با ارائه پوشش‌ها و خدمات گسترده از وی حمایت نموده و وی را از پرداخت حق بیمه معاف می‌نماید، اما همچمنان فرد بیمه‌گذار می‌تواند از خدمات بیمه‌ای استفاده نماید.

  • پوشش امراض خاص

بیماری‌های سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی عروق قلبی، سرطان و پیوند اعضای اصلی بدن ازجمله بیماری‌های خاص هستند که بیمه نوین آن را تحت پوشش قرار داده و هزینه‌های ناشی از آن‌ها را تا سقف معینی به فرد بیمه‌گذار پرداخت می‌نماید.

بیمه-عمر-و-سرمایه-گذاری
بیمه عمر و سرمایه گذاری

مزایای خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری نوین

  • افراد در بازه سنی ۱ تا ۷۰ سال می‌توانند این بیمه‌نامه را خریداری نمایند.
  • مدت اعتبار بیمه‌نامه در بازه ۵ تا ۳۰ سال قابل تعیین می‌باشد.
  • پرداخت حق بیمه به صورت یکجا، سالیانه، شش ماهه، سه ماهه ماهیانه می‌باشد.
  • حق بیمه سالیانه با درصدهای مشخصی افزایش خواهد یافت که می‌تواند تأثیر تورم را خنثی نماید.
  • برای افزایش اندوخته خود می‌توانید نسبت به پرداخت مبالغی به اندوخته بیمه خود اقدام نمایید.
  • پرداخت سود روزشمار و سود تشویقی
  • ارائه تخفیفاتی برای خرید سایر بیمه‌نامه‌ها از بیمه نوین