×  
مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه

مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو چگونه است؟

مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو چگونه است؟

بیمه ها در زندگی ما نقش تامین و پوشش هزینه خسارت هایی که ناخواسته به وجود می‌آید را دارند. بیمه ها در انواع گوناگونی وجود دارند و هر کدام از آن ها خاصیت ها و کاربردهای خودشان را در زندگی ما ایفا می کنند. مثلاً بیمه عمر یک سرمایه گذاری طولانی مدت در زندگی ما محسوب می شود یا بیمه منزل در مقابل زلزله می تواند موثر باشد. اما معروف ترین بیمه هایی که در جامعه ما وجود دارد و مردم بیشتر با آن ها سر و کار دارند بیمه هایی است که مربوط به وسایل نقلیه هستند. معروف ترین بیمه وسایل نقلیه را می توان به جرأت بیمه‌شخص‌ثالث نامید. اما در کنار بیمه شخص ثالث بیمه دیگری وجود دارد که بر خلاف شخص ثالث اجباری نبوده و رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند در صورت نیاز از این بیمه هم استفاده کنند و آن بیمه، بیمه بدنه خودرو است.شرکت بیمه شو با آدرس اینترنتی www.37.32.10.177 در خدمت شما میباشد تا پس از انجام مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو، بتوانید از مزایای آن در این شرکت استفاده کنید.

چرا باید از بیمه بدنه استفاده کنیم

(چرا باید از بیمه بدنه استفاده کنیم)

چرا از بیمه بدنه استفاده نماییم؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از دارندگان وسایل نقلیه مطمئنا ایجاد می‌شود این است که با وجود بیمه شخص ثالث چرا باید نسبت به خرید بیمه بدنه هم اقدام کرد. مسئله ای که در این زمینه وجود دارد این است که بیمه شخص ثالث به تنهایی نمی تواند تمامی خسارت های وارد شده بر خودرو را پوشش دهد و تنها بخشی از آن ها را مورد حمایت خود قرار می‌دهد و بیمه بدنه می تواند به عنوان یک مکمل بسیار قوی و خوب در کنار بیمه شخص ثالث استرس و اضطراب را در هنگام رانندگی از رانندگان وسایل نقلیه جداکند. همچنین جالب است بدانید بیمه بدنه خودرو پوشش های خودش را در دو دسته تقسیم بندی می کنند و بسته به شرکتی که شما انتخاب می کنید ممکن است پوشش های آن بیشتر یا کمتر باشد. شرکت بیمه شو شرایطی را فراهم کرده است که شما پس از انجام مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو و خرید بیمه نامه از این شرکت بتوانید بیشترین پوشش ها و حمایت ها را از بیمه بدنه دریافت کنید.

بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است ؟

چه نوع پوشش هایی برای بیمه بدنه وجود دارد؟

پوشش هایی که پس از انجام مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو شما دریافت می‌کنید در دو دسته قرار می گیرند. دسته اول این پوشش ها را که در سطح اصلی آن ها هست پوشش اصلی می‌نامند و دسته دوم را که بر اثر خسارت های فرعی ایجاد می شوند پوشش های فرعی می نامند.پوشش های اصلی که بیمه بدنه خودرو متعهد می شود نسبت به حمایت مالی آن‌ ها اقدام کند عبارتند از زمانی که خودرو مورد سرقت واقع شود. همچنین در زمانی که طی یک حادثه و تصادف رانندگی خودرو دچار مشکل شود بیمه بدنه خودرو متعهد می‌شود طبق تعهدات بیمه نامه نسبت به حمایت مالی راننده اقدام کند. یکی دیگر از مواردی که در پوشش های اصلی بیمه بدنه خودرو وجود دارد این است که در صورت واژگونی و سقوط خودرو طبق تعهدات بیمه نامه نسبت به انجام حمایت از رانندگان اقدام شود. درصورت پیشامدهای غیرمنتظره نیز بیمه نامه شرایطی را برای حمایت از دارندگان وسایل نقلیه در نظر گرفته است. در کنار پوشش های اصلی پوشش های فرعی نیز وجود دارند که به به عنوان نمونه می توان از این پوشش ها به سرقت جزئی لوازم و قطعات خودرو اشاره کرد که بر اساس بیمه نامه ممکن است شرکت بیمه متعهد شود نسبت به حمایت از آن ها اقدام کند. در صورتی که شما مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو را طی کنید بیمه بدنه این شرکت را خریداری کنید لازم است بدانید که شرکت بیمه شد بیشترین تعهد خود را نسبت به پوشش های فرعی بیمه بدنه دارد و از این نظر یک مزیت مهم برای شما محسوب می شود.

میزان خسارت بیمه بدنه خودرو چگونه محاسبه میشود ؟

خرید بیمه نامه آنلاین

(خرید بیمه نامه آنلاین)

مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو کدام می باشد؟

مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو شامل چند قسمت می باشد که سعی می‌کنیم برخی از آن ها را خدمت شما توضیح دهیم. اولین مرحله از مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو تکمیل فرم پیشنهادی خرید بیمه بدنه توسط شما می باشد. این فرم در چند برگ تهیه شده است و شما باید با دقت نسبت به تکمیل آن اقدام کنید. مرحله دوم از مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو جایی است که شما باید کارت خودروی خودتان را ارائه دهید و کارشناسان بیمه در شرکت بیمه شو اطلاعات مندرج در کارت خود را بررسی کنند و در صورت تایید آن ها مراحل اداری فروش بیمه نامه شما ادامه پیدا کند. مرحله بعدی که در زمینه خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شعبه باید اقدام کنید این است که در صورتی که از سال‌های پیش نیز بیمه نامه بیمه بدنه را در اختیار دارید آن را به شرکت بیمه شو تحویل دهید. همچنین پس از مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه شو و برای دریافت خسارت احتمالی شما باید مدارکی را به شرکت بیمه و ارائه کنید. برخی از این مدارک در هر مسیر اداری که در کشور تهیه کنید نیاز است نظیر مشخصات شناسایی و کارت ملی شما. اما برخی دیگر متفاوت با آن ها می باشند نظیر کروکی کارشناسی افسر راهنمایی رانندگی می باشد. همچنین نیاز از گزارشهای تکمیلی که توسط نیروی انتظامی برای کارشناس دادگستری آماده شده است را برای دریافت هزینه خسارت ها به شرکت بیمه تحویل دهید. یکی از مهمترین مزایای که خرید آنلاین بیمه بدنه از شرکت بیمه شو برای شما به همراه می‌آورد این است که تمام این مراحل را می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید و نیازی نیست زمان زیادی را برای انجام مراحل دریافت خسارت از بیمه نامه خودتان صرف کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تا به امروز نسبت به خرید بیمه بدنه از شرکت بیمه اقدام نکرده اید هر چه سریعتر نسبت به دریافت این بیمه اقدام کنید چرا که بیمه بدن از مزایای بسیار زیادی برای شما برخوردار می‌باشد.